Ik ben Koen, 33 jaar, getrouwd, vader van 2 en woonachtig omg. Eindhoven.
Ik had nooit gedacht dat ik ooit echt op zoek zou gaan naar zo gave LaRo tot nu...
Ik ben op zoek naar een auto ter vervanging van de Kia Picanto van mijn vrouw. "Wat doe je hier dan?" Zou men kunnen vragen
Tja, het contrast kan nauwelijks groter zijn maar ik zoek een auto met wat ruimte voor mijn 2 kids en zo'n duo kinderwagen (de oudste is anderhalf, de jongste 4 weken). In mijn zoektocht kwam ik de ene suffe burgerwagen na de andere tegen
Tot ik voor de gein eens zocht naar een LaRo en zag dat er best wat te koop staan binnen ons budget en sommige er ook nog goed uit zien!
Ik heb Land Rovers en Land Cruisers altijd al erg gaaf gevonden maar omdat ik zelf erg veel km's maak is het voor mij geen optie. Maar aangezien mijn vrouw nog geen 10k per jaar rijdt is het ter vervanging van haar auto ineens wel een optie. En zo kan ik in het weekend nog wat fun km's maken....
In plaats van een nieuw 13-in-een-dozijn ding een echte karakter auto te rijden lijkt ons wel erg leuk al kleven er natuurlijk wel wat nadeeltjes aan.
Nog een puntje; ik heb er dus geen verstand van en ik moet natuurlijk wel een goeie hebben, niet eentje die je regelmatig een paar weken hebt stilstaan op zoek naar onderdelen. Ik kom hier dus voor wat wijze raad.
En ik hoop dat jullie niet meteen zeggen dat het geen goeie keuze is
(Ja, ik heb al gekeken wat de wegenbelasting is en wat het verbruik is...)
Ehm ja, tot zo ver mijn introductie en waarom ik hier ben.