Ook maar even voorstellen
Ook maar even voorstellen
In het kort: Harold, 45, getrouwd, 4 kinderen en ZZP-er sinds begin vorig jaar in de energie & ict sector. Woonachtig in Roden, vlak onder Groningen. Naast werken ben ik vrij fanatiek met mountainbiken (die hang naar modder lijkt wel overal doorheen te sijpelen) en fotograferen (vooral sportfotografie). Tot nu toe reed ik motor als vervoermiddel, maar dat is toch wat onpraktisch in de winter heb ik gemerkt. Daarom toch maar stevig doorgespaard en vrijdag aanstaande mag ik mijn eerste Land Rover ooit ophalen: een Defender 110 SW X-Tech op grijs kenteken. Ik kan niet wachten!
Defender 110 SW X-Tech Avatar met dank aan Rob 
- Nicogroennl
Re: Ook maar even voorstellen
Mooi! Fotootje?
Wat voor motor reed je en ben je daar nu mee gestopt?
Wat voor motor reed je en ben je daar nu mee gestopt?
Series III 88" 1971 2,25 benzine 4 x 2
1*
1*
Foto komt nog als ik m heb
. Ik rijd op een BMW R1200 GS Adventure, deze blijft ook nog bij me. Niet alleen omdat op het ogenblik niet echt de goede periode is om hem te verkopen, maar ik kan ook nog geen afscheid van hem nemen vrees ik. Ook al zegt het gepiep in mijn oren dat gemiddeld 40.000 km per jaar op de motor niet echt bevorderlijk is voor je gehoor.
-
Roger B.
daarvoor zijn op maat gemaakte oordopjes perfect voor (om dat gepiep te voorkomen)
Joost rijdt geloofik ook op zo'n fiets..... nouja... heeeel af en toe geloofik
welkom
Joost rijdt geloofik ook op zo'n fiets..... nouja... heeeel af en toe geloofik
welkom
gone
Dat dacht ik ook inderdaad, dus iets van 3 setjes aan laten meten het afgelopen jaar. Helaas zonder gewenst resultaat. Dank voor het welkom!
-
Roger B.
dat je oren vergroeien en die dingen dus regelmatig vervangen moeten door nieuw opgemeten exemplaren is me bekend.... maar paar keer per jaar?? das wel veel...
gone
Tja, als je het idee hebt dat ze niet voldoende het geluid weghalen, ga je bij een ander een nieuw setje aan laten meten etc. Mijn oren zijn blijkbaar niet geschikt voor doppies 
- Nicogroennl
Heb zelf ook aangemeten doppen en dopjes uit de motorzaak, beide redelijk goed maar de zachte schuimdopjes dempen het beste.
Veel plezier met de Land Rover.
Veel plezier met de Land Rover.
Series III 88" 1971 2,25 benzine 4 x 2
1*
1*
-
tookaphotoof
Harold, Alpine in Soesterberg al eens geprobeerd? Laat normaal iedere twee jaar een set aanmeten en ze kunnen de filtertjes erin voor je wisselen.
Die otoplastieken zijn in een Defender overigens ook geen overbodige luxe als je regelmatig haast hebt.
Die otoplastieken zijn in een Defender overigens ook geen overbodige luxe als je regelmatig haast hebt.
Nee tot nu toe enkel Exinore. Misschien nog wel een goed idee inderdaad, een ander merk proberen. Filters zijn het probleem niet zozeer, met name de rechterdop krijgen ze nooit goed passend waardoor die tijdens het rijden zichzelf als het ware uit mijn oor wurmt. Ik rij nu met 1 aangemeten dop links en een universele rechts. Niet bepaald ideaal, maar het is het beste wat ik tot nu toe heb. En ik was niet van plan haast te hebben met de Defender, allesbehalve zelfs. Ik heb me al voorgenomen gewoon te bellen dat ik later kom als ik te laat vertrek ipv te proberen de tijd goed te maken door te jakkeren
. Ultieme onthaasting, hou ik wel van. En als ie dan ook nog stiller is, des te beter 
Terug naar “Nieuw op het forum”