Ik zal mijzelf even voorstellen. Stéphane de Barbanson, 29 jaar en sinds 2 dagen de trotse bezitter van een Land Rover Defender 90 200TDI.
Aangestoken door het Land Rover virus door mijn goede vriend Dennis Crusio (ook actief op het forum) had ik besloten om de pas 4 maanden in bezit zijnde Ssangyong Rexton te verkopen en op zoek te gaan naar een LaRo.
Zoektocht leidde van Roosendaal waar ik woon (5 min van grens met België), naar Oudehorne, pittoresk gelegen in het noorden van het land en maar een kleine 3 uur rijden. Maar het was de lange rit waard! Auto overgenomen van 2 liefhebbers die er vorig jaar nog mee naar Schotland zijn geweest maar met het oog op de in te voeren MRB wilden ze er met pijn in het hart vanaf.
Terugrit zonder problemen en na 2 uur op de parkeerplaats te hebben gestaan konden we vaststellen dat het een echte LaRo is: gebied werd netjes afgebakend met wat olievlekken
Ben nog helemaal nieuw op LaRo gebied, zal dus zeker het forum afspeuren om wat kennis op te doen over de auto. Bij al mijn vorige auto's vond ik het niet interessant wat er zich onder de motorkap en onder de auto afspeelde, dat is nu wel anders!
Groet Stéphane