op zoek naar een nieuwe (oude) freelander

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Gert01

op zoek naar een nieuwe (oude) freelander

Berichtdoor Gert01 » 29 Jul 2013, 15:42

beste wellicht al eigenaren, ik ben nu Citroen Crosser berijder maar wil de overstap maken naar een Landrover. Gezien de prijs orienteer ik me nu op een Freelander, oud tot +/- 2009, max 80km. Ik kijk oa naar Nederlandse maar toch ook naar Duitse dealers en ik ben benieuwd wat jullie advies hierbij is. Waarom wel / niet een goedkopere Duitse import te overwegen.
Waarom Freelander en geen Disco of RaRo, mn aanschaf maar volgens mij toch ook de onderhouds en maandelijkse kosten. Als ik dit echt verkeerd zie dan hoor ik dat graag.
Ik hoef niet de bergen met een aanhanger over, ik wil een mooie 4x4 gaan rijden.
Dank voor feedback.

RobStewart

Re: op zoek naar een nieuwe (oude) freelander

Berichtdoor RobStewart » 29 Jul 2013, 19:40

So a bit of a broad church ? 2007 saw the introduction of the Freelander 2 which is a totally different vehicle from the original Freelander 1. You cannot compare the two like for like so I'm guessing from your current vehicle we are talking about Freelander 2 here.

There has just been a discussion on the forum abut this here viewtopic.php?f=14&t=4376

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Terug naar “Nieuw op het forum”