wat zat er op dan aan banden? want een series kan tot 235-85 R16. dat is wat er meestal opgelegd word in ieder geval. Breede banden durf ik niet te zeggen, maar grotere banden is niet super, maar kost je ook veel vermogen.
Jammer overigens dat het niks was. het feit dat het chassisnummer schoon was kan trouwens zijn dat een vorige koper of de verkoper het gewoon leesbaar wilde maken zegmaar. Dat heeft het RDW ongeveer bij ons gedaan om het maar te kunnen lezen toen we daar op bezoek waren. maar dat het op een andere plek staat is niet handig, maar als de verkoper hem op kenteken zet dan is dat zijn probleem en staat het straks wel op de juiste plek op jouw papieren.
schuin afgesleten dan kun je waarschijnlijk je swiffelbollen gaan controleren en misschien vervangen.
Koppeling slecht niet direct een probleem. met wat handigheid en hulp kun je die makkelijk vervangen. Was bij ons de eerste klus aan onze eigen laro

------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
