Dag beste forummers,
Er is weer een nieuw zieltje bij. Onlangs ben ik in het bezit gekomen van een range rover classic uit 1971 met opbouw uit 91.
Inmiddels al flink aan de klus geslagen om hem weer piekfijn te krijgen.
Dashboard is eruit geweest om de kachelmotoren te reviseren en onderdelen zijn besteld om hem een grote beurt te geven.
Nu ga ik op dit forum op zoek naar meer info!
Bijvoorbeeld om te kijken hoe ik de toerenteller kan maken (die geeft rare waardes en staat soms op nul en ook soms doet hij het wel).
Hartstikke bedankt voor alle info en een fijn weekend allemaal!
Groeten tim
Goeie dag!
Goeie dag!
Range Rover Classic '71
Opbouw 1991
3.9 EFI met 4traps automaat
Opbouw 1991
Re: Goeie dag!
timbus schreef:Dag beste forummers,
Bijvoorbeeld om te kijken hoe ik de toerenteller kan maken (die geeft rare waardes en staat soms op nul en ook soms doet hij het wel).
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Ook mijn toerenteller had deze symptomen en een los draadje was de oorzaak. Deze maakte door motortrilling soms wel en soms geen contact met de dynamo.
Kwestie van even de de bedrading controleren.
RaRo74
Het is een blauwe.............

Het is een blauwe.............

-
Roger B.
welkom Tim,
stel je technische vragen aub in een apart topic voor elk onderwerp in de sectie "techniek" dat houdt de boel overzichtelijker.
wat ook een goed idee is, is het vermelden van motor en dergelijke, als je dat in je onderschrift doet hoef je er niet aan te denken dat in je vraag te vermelden, en weten de lezers wel om welke motor, versnellingsbak of landrovertype de vraag gaat
stel je technische vragen aub in een apart topic voor elk onderwerp in de sectie "techniek" dat houdt de boel overzichtelijker.
wat ook een goed idee is, is het vermelden van motor en dergelijke, als je dat in je onderschrift doet hoef je er niet aan te denken dat in je vraag te vermelden, en weten de lezers wel om welke motor, versnellingsbak of landrovertype de vraag gaat
gone
Beiden goeie tips, dank!
gr tim
gr tim
Range Rover Classic '71
Opbouw 1991
Opbouw 1991
Terug naar “Nieuw op het forum”