Ik ben Timo, 21 jaar en ben sinds een ruim half jaar trotse eigenaar van een Land Rover SIII 88" uit 1971. Al meerdere malen heb ik op dit forum gesnuffeld maar nu werd het toch maar eens tijd om me aan te melden. Voormalig eigenaar van de land rover was mijn vader en er moest al geruime tijd wat (voornamelijk cosmetische) aandacht aan worden besteed. Wegens tijdgebrek stond de auto bijna te koop maar gelukkig kon mijn vader er ook geen afstand van doen en is de land rover uiteindelijk op mijn oprit beland! (technisch gezien nog steeds die van mijn vader
Uiteindelijk dus sinds september 2012 eigenaar. Ook voor deze tijd heb ik al wat onderhoud aan de land rover gedaan maar niks drastisch. Momenteel ben ik bezig met het opnieuw spuiten van de land rover vandaar dat hij op de foto's nog niet helemaal af is. Onlangs onder andere een RVS uitlaat gemonteerd, beide koppelingscilinders vervangen en daarna ook het gehele leidingsstelsel hiervan.
Daarnaast ben ik al voorzichtig opzoek naar een tweede land rover(zodat er altijd... ik bedoel meestal
Ik kijk een beetje uit naar een SIII 109" of een defender 110 maar voorlopig eerst nog maar even doorsparen.