Even voorstellen
-
Lenvanderniet
Even voorstellen
Mijn naam is Len van der Niet, sinds enige weken trots bezitter van een defender 110 uit 1992. Het lijkt mij leuk om via dit forum met andere landrover liefhebbers in contact te komen.
-
Roger B.
Re: Even voorstellen
gewoon lid worden van de LRCH en evenementen bezoeken.....
welkom op het forum.
om contact te leggen met larorijders bij jou in de buurt is het wellicht een idee om in je profielje woonplaats of regio aan te geven..
welkom op het forum.
om contact te leggen met larorijders bij jou in de buurt is het wellicht een idee om in je profielje woonplaats of regio aan te geven..
gone
-
Dennis Crusio
hoi len,
welkom! en net wat Roger zegt: word lid van LRCH het is echt de moeite waard, een veelzijdige club met veel leuke route,s onroad en offroad als je dat wilt natuurlijk. veel leuke mensen die eigenlijk altijd wel voor elkaar klaar staan!
gr dennis
welkom! en net wat Roger zegt: word lid van LRCH het is echt de moeite waard, een veelzijdige club met veel leuke route,s onroad en offroad als je dat wilt natuurlijk. veel leuke mensen die eigenlijk altijd wel voor elkaar klaar staan!
gr dennis
- arjan_de_jong
Welkom! Volgens mij is het ook geen probleem om gewoon eens te komen kijken bij een evenement om te kijken hoe de club is. Maar weet eigenlijk wel zeker dat je daarna lid word 
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
-
Roger B.
vaak worden de exacte locaties van ritten niet aangekondigd op het forum, oa om "meerijden" te voorkomen gok ik...
evenementen op evenemententerreinen zijn voor toeschouwers vaak wel toegankelijk, deelnemen (dus met je laro het terrein in) is volgens mij alleen voor leden, eventueel zelfs na vooraf inschrijven.
ook worden er niet LRCH gebonden meetings georganiseerd zoals het Riddertreffen, het oost gelre treffen en, maar daar heb ik al een tijdje niet meer van gelezen, een treffen in de kuil bij -euhhh- ijmuiden meen ik.
evenementen op evenemententerreinen zijn voor toeschouwers vaak wel toegankelijk, deelnemen (dus met je laro het terrein in) is volgens mij alleen voor leden, eventueel zelfs na vooraf inschrijven.
ook worden er niet LRCH gebonden meetings georganiseerd zoals het Riddertreffen, het oost gelre treffen en, maar daar heb ik al een tijdje niet meer van gelezen, een treffen in de kuil bij -euhhh- ijmuiden meen ik.
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”