het heeft lang geduurd

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Lucas van Lierop

Re: het heeft lang geduurd

Berichtdoor Lucas van Lierop » 08 Mei 2013, 13:52

@Roger, ja de identieit werd dan toch een probleem. De rdw stelde daarop voor het chassis te verlengen.

Verder mooie foto ;-)
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Marcel.S

Berichtdoor Marcel.S » 08 Mei 2013, 17:09

hoi welkom.

leuke hond heb je .
je had zeker geen T3 :mrgreen: die doet het met de herrie namelijk ook erg goed naast onze laro hebben we een oude luchtmacht T3 camper .

ooit is er natuurlijk het idee om de laro en de camper in te ruilen voor een defender pickup met een losse camper achter op

Afbeelding

of

Afbeelding

maar dat is nog ver weg.
eerst de camper af maken en de kever en dan de laro opknappen . :mrgreen:

tookaphotoof

Berichtdoor tookaphotoof » 08 Mei 2013, 21:35

Bedankt. ;)
Zijn twee airedale terriers. In de bak nog met hun volle haardos, maar sinds gisteren weer compleet kaalgeplukt.

Er komt bij mij een laadvloer in van hardhout, met 2 cargorails erin verwerkt. Verder cargorails rondom de bovenrand. Dit om het laadruim zo flexibel mogelijk te kunnen inrichten voor verschillende doeleinden.
Speel zelf met het idee van een daktent voor de vakanties. In de laadbak 2 uitschuifbare lades voor de bagage en 2 transportboxen voor de honden daar boven.
Zit nog een hoop denkwerk in, maar wellicht kom ik vanzelf wat ideëen tegen op dit forum.

Terug naar “Nieuw op het forum”