Met geluk gister middag een degelijke discovery serie II van 2004 zwart, handbak met toch de lekkere luxe en maar 74000km op de teller bemachtigd.
Ik ben zeer verrast hoe lekker de auto rijdt en ben zeer benieuwd hoe hij gaat gedragen met 3,5 ton aan materiaal aan de trekhaak.
Wel de insteek om de auto bruter te laten ogen zoals verhogen, wat grovere banden, roofrack, bullbar, verlichting en dus druk op zoek naar accessoires.
Auto voor een zeer scherpe prijs overgenomen maar daar staat helaas wel een aantal mankementen tegenover
Het grootste punt waarover ik mij zorgen maak is dat de lampjes (TC) (ABS) rode uitroepteken en gele afdalings lampje branden. Volgens eigenaar vlak na laatste onderhoudsbeurt, iemand enig idee wat de oorzaak of zoekrichting moet zijn?
Aanmelding op het forum om meer kennis te verkrijgen en hopen op een gezellige tijd hier..
Zoals gezegd gebruiken wij onze auto's (Toyota Landcruiser, WV Caravelle, Fiat ducato (2x lang, 2x hoog)) voor boottransport binnen de Europese grenzen tot 3500kg. Andere takken van sport zijn aanhangwagens en boottrailers zoals verkoop/verhuur/onderhoud en reparatie. Bouwen wij met name onze eigen merk boottrailers, overige aanhangwagens kan ook naar wens en dus RDW erkend wagenbouwer. En vanwege onze leveranciers ook breder georiënteerd in de techniek zoals leveren van auto onderdelen, hydrauliek, lucht, elektronica, telefonie en werkplaats met metaal constructie/autobrug tot 7ton en nog genoeg andere dingen.
Met vriendelijke groeten,
Robert Luitjes