ook maar even voorstellen.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Dennis Crusio

ook maar even voorstellen.

Berichtdoor Dennis Crusio » 19 Apr 2013, 16:42

dit was ik dus helemaal vergeten hahahaha.

wij zijn Dennis, Janine en Noa Crusio zelfstandig goudsmid en diamantzetter van beroep. wij hebben een woonwinkel pand in de mooie Molenstraat in Roosendaal, waar wij onze werkzaamheden uit voeren. wij hebben dit zins oktober 2012 gekocht. om dit allemaal mogelijk te maken hebben wij onze mercedes G klasse toen verkocht om minder van de bank te hoeven lenen en een Landrover Defender terug gekocht. en wat een goede beslissing is dit geweest!!! onze dochter van 3 vind het helemaal geweldig!!!

wij hebben ook al wel een freelander gereden wat wij een super fijne auto vonden voor op de weg. nu we weer een landrover terug hebben is het weer volop fun!

sterker nog we doen dingen met die auto die we nog nooit gedaan hebben en zonder de laro ook nooit zouden doen hahahaha

de 110 word ter gelijke tijd met het huis opgeknapt maar is hopelijk toch wel iets eerder klaar als het huis hahahahaha

we gaan ook naar het jubileum feest zodat we met jullie allemaal kennis kunnen maken hahahahaha

we zijn te herkennen aan een blauwe 110 met een wit dak hahahahaha wie ons vind betaal ik een biertje!

dennis83

Re: ook maar even voorstellen.

Berichtdoor dennis83 » 19 Apr 2013, 23:02

Welkom Dennis,

Een naamgenoot die ook nog eens in de buurt woont. Kom zelf uit Breda. Maar we gaan op zoek naar een blauwe 110 met wit dak :D

Groeten

Dennis

Afbeelding
Groeten,

Dennis

Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 19 Apr 2013, 23:35

hahahahaha jij gaat ook naar het jubileum begrijp ik hier uit hahahahaha

dennis83

Berichtdoor dennis83 » 19 Apr 2013, 23:49

Dennis Crusio schreef:hahahahaha jij gaat ook naar het jubileum begrijp ik hier uit hahahahaha

Uiteraard... heb mijzelf al ingeschreven, ik zal er niet overnachten maar ik rijd iedere dag op en neer om mee te doen aan de gezelligheid.

Groeten

Dennis
Groeten,

Dennis

Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 05 Mei 2013, 06:39

Nou, de ene Dennis vind ik wel door te luisteren naar een hoop gebulder van gelach en de ander door uit te kijken naar een RRC. Tot volgende week!
8-)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

piet_g

Berichtdoor piet_g » 06 Mei 2013, 08:14

haha :P.. zal em wel zien verschijnen die defender :P
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Terug naar “Nieuw op het forum”