Snap ik niet, ik vernis planken altijd binnen en ben nog nooit buitengezwierd??
Overigens zou ik nooit vernissen maar het in de epoxy zetten. Vernissen blijf je doen.
Voorstellen en/+ vraagje
Re: Voorstellen en/+ vraagje
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Snap ik niet, ik vernis planken altijd binnen en ben nog nooit buitengezwierd??
Overigens zou ik nooit vernissen maar het in de epoxy zetten. Vernissen blijf je doen.
Je zou nooit vernissen, maar je vernist altijd binnen?
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
-
Roger B.
tja, is dat dan zo vreemd....?
hij vernist dingen die hij vernist wil hebben (hout dat binnen gebruikt wordt bijvoorbeeld) altijd binnen,
maar hout dat in dit soort toepassing gebruikt wordt (buiten op een auto gemonteerd) zet ie in de epoxy
hij vernist dingen die hij vernist wil hebben (hout dat binnen gebruikt wordt bijvoorbeeld) altijd binnen,
maar hout dat in dit soort toepassing gebruikt wordt (buiten op een auto gemonteerd) zet ie in de epoxy
gone
Joh echt,..
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
-
Fernand Wöhler
Auto staat momenteel aan loods waar boten hersteld worden. Jan deed vroeger restauratie van antieke meubelen, maar is al lang overgeschakeld naar reparatie houten boten. Is voor de vernis wat te koud. Moet er in 3 lagen op. Zijn toch maar begonnen in het keukentje waar er een warmeluchtblazertje staat. Ondertussen ook maar ineens gevraagd om de achterbumber hetzelfde te doen in hout. Weet alleen niet of al die gaten dan nog wel nodig zijn in de stalen achterbumper, en waarvoor die dienden. Trekhaak staat tegen plaat en is in hoogte verstelbaar. Kn luchtfilter geplaatst en het bromt nu ietsje meer. Ik zoek ook betere remmen, maar weet niet wie dat eigenlijk levert, en of hetzelfde te plaatsen is. En ik woon wel alleen, maar die botenvernis ruikt me toch iets te sterk op een appartement. Anders had ik hetzelf wel gedaan. 
Die gaten zijn voor de krik. Als je hout tegen de achterbalk wilt, zorg dan dat er absoluut geen vocht tussen kan, want die dingen beginnen in de showroom al te rotten.
Edward van Vugt
-
Fernand Wöhler
Wil er enkele foto's opzetten van de reeds gedane werkzaamheden, maar hoe kan ik die hier attachen? Werk wel enkel met IPad. 
onder je bericht posten zit dit stukje.. daar kun je een afbeelding toevoegen. volgens mij niet groter dan 1MB en niet groter dan 1000*1000 pixels
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Roger B.
op tinypic oid uploaden en daar de link voor forumgebruik copieren en hier plakken kan ook, op tinypic kun je dan ook aangeven hoe het formaat aangepast moet worden
gone
-
Fernand Wöhler
Sorry, maar het lukt langs geen kanten. Enkel foto's sturen via e-mail is geen probleem. 
Terug naar “Nieuw op het forum”