Hallo allemaal

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Jelle

Hallo allemaal

Berichtdoor Jelle » 06 Mar 2013, 22:43

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jelle en inmiddels ben ik wel al weer 3 jaar lid, maar dit is voor het eerst dat ik op het forum zit. Ik heb 2 landrovers. Een series 3 uit 79 voor het terrein rijden. Afbeelding

Een Range Rover Classic uit 81 voor dagelijks en om de kar te trekken ;) Afbeelding

Maar gister zag die er zo uit:

Afbeelding

Nou heb ik gelijk een vraag. Die gaat over de raam rubbers voor de zij ruiten. Ik weet dat ze eigenlijk niet meer te vinden zijn, maar toch ben ik benieuwd of iemand daar een oplossing voor weet.
Ik heb een website kunnen vinden die ze nog zou hebben maar ik vind 400 pond een beetje aan de gekke kant voor wat rubber.

piet_g

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor piet_g » 07 Mar 2013, 07:39

Nice,

maar zo op die brug gaat tie weinig kar trekken ;)
Heb je die bumper van de series zelf gemaakt / aangepast?
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Jelle

Berichtdoor Jelle » 07 Mar 2013, 19:07

Die bumper zat er al op toen ik de series kocht. Die heeft ook zn nut al bewezen met terrein rijden.

En de classic, op het moment rijdt ie helemaal niet meer. Vandaag is de carrosserie van het chassis gegaan. Die wordt helemaal omgebouwd. Komt een 4.0 v8 in met automaat en andere assen. Daarbij ook de abs en luchtvering, airco etc.. Alles uit een disco 2. Verder gaat ie in een nieuw kleurtje en wordt het interieur vernieuwt.

Tja en voor de kar hebben we hier nog dat japanse ding op de achtergrond.

piet_g

Berichtdoor piet_g » 07 Mar 2013, 23:23

ja een stevige bumper is in het terrein geen overbodige luxe ;)

maar met die RR heb je grote plannen. Veel succes.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Che

Berichtdoor Che » 13 Mar 2013, 11:38

Voor die raamrubbers zou je eens kunnen informeren bij SONS4x4 vragen naar Koen 06 52361238
Succes.

Terug naar “Nieuw op het forum”