heb ook al een paar keer gezien dat ze naast het roofrek dan ook een stikker op de bumper hadden zitten.
Reden waarom ik het met vooral af vroeg was omdat het er nu naar uit ziet dat je elke keer je nummerplaat er af moet halen om met je lier te kunnen werken.
Ff voorstellen
Re: Ff voorstellen
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Ik moet wel mijn nummerplaat eraf halen voor die lierbescherming eraf te halen maar voor de lier te gebruiken nadien niet.
Dus elke keer voor ik van plan ben op terrein te gaan rijden ff eraf halen.
Dus elke keer voor ik van plan ben op terrein te gaan rijden ff eraf halen.
-
Roger B.
ook onpraktisch......zelf nooit afdekking over de lier gedaan, dat probleem dus ook nooit gehad
gone
Het zat erop toen ik hem kreeg en sinds ik hem nog maar een 14 dagen heb heb ik er nog geen hinder aan ondervonden.
Ze zeiden dat het er op moest voor bescherming voor voetgangers.
Of het wettelijk verplicht is betwijfel ik.
Moest het teveel hinderen dan haal ik het er gewoon af en blijft het eraf
Ze zeiden dat het er op moest voor bescherming voor voetgangers.
Of het wettelijk verplicht is betwijfel ik.
Moest het teveel hinderen dan haal ik het er gewoon af en blijft het eraf
cyberwolf schreef:Ze zeiden dat het er op moest voor bescherming voor voetgangers.
------
Heb er ook geen idee van maar bied toch beetje bescherming, is redelijk zacht.
Maar moest ik ooit een voetganger aanrijden (hoop het van niet) denk ik inderdaad niet dat dat veel zachter gaat aankomen.
Maar moest ik ooit een voetganger aanrijden (hoop het van niet) denk ik inderdaad niet dat dat veel zachter gaat aankomen.
- Martijn en Caroline
mooi ehhh schoon hoor! En met dat lieve hoesje blijft ook dat onderdeel 'schoner'
Schitterende wagen, maak de blits op (je bent ook lid?) op evenementen!
Groeten Martijn
redactie LRCH magazine
Schitterende wagen, maak de blits op (je bent ook lid?) op evenementen!
Groeten Martijn
redactie LRCH magazine
Thx,
Uiteraard ben ik lid, anders kan ik niet mee naar evenementen.
Moet uiteraard wel passen dat we kunnen op die momenten.
Zijn aan het zien om eventueel naar 25th jubileum te gaan mits we het in orde krijgen om het te betalen, onze bank is niet ondersteund
had al is mailtje voor gestuurd maar tot op heden nog geen reactie op gehad.
Misschien bij deze?
Groetjes
Uiteraard ben ik lid, anders kan ik niet mee naar evenementen.
Moet uiteraard wel passen dat we kunnen op die momenten.
Zijn aan het zien om eventueel naar 25th jubileum te gaan mits we het in orde krijgen om het te betalen, onze bank is niet ondersteund
had al is mailtje voor gestuurd maar tot op heden nog geen reactie op gehad.
Misschien bij deze?
Groetjes
Terug naar “Nieuw op het forum”