't blijft kriebelen.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
heinzlaro

't blijft kriebelen.

Berichtdoor heinzlaro » 24 Feb 2013, 10:57

Hoi Allemaal.

Hoewel (nog) niet in het bezit van een Land Rover, toch weer aan het snuffelen. Kan ook niet anders aangezien ik mijn eerste illegale (nog geen rijbewijs en geen 18) rijervaring ooit opgedaan heb in in een RRover in terrein. En later legaal in mijn studenten tijd veelvuldig mocht rijden met een RR voor mijn studentenbaantje. Aanhanger erachter en Nederland doorkruisen.

Kortom altijd een zwak gehad voor LR en RR. Nu een flink aantal jaartjes verder steekt het virus weer op. Aangewakkerd door een zoontje die alleen Defenders leukt lijkt te vinden. Bovendien kom ik door mijn hobby mototrial steeds meer op terrein waar een 4x4 een uitkomst is. Daarnaast ben ik er ook niet vies van om aan een auto te sleutelen.

Dus wie weet!

Grt Hein

Roger B.

Re: 't blijft kriebelen.

Berichtdoor Roger B. » 24 Feb 2013, 11:52

go for it! neem de tijd om een goede te vinden binnen je budget en start dan met genieten
gone

Marcel.S

Berichtdoor Marcel.S » 24 Feb 2013, 12:31

zoeken is leuk, vooral nu 8-)

willem de kort

Berichtdoor willem de kort » 24 Feb 2013, 21:40

Hey Hein,

Ik ben al jaren aan het twijfelen of ik nu wel of geen LR zou kopen......niet practisch ivm mijn werk, wegenbelasting is net iets meer, etc etc..... maar na 17 jaar heb ik de knoop doorgehakt en er 2 maanden geleden 1 gekocht.

Ik kan je maar 1 ding zeggen, ''had ik eerder moeten doen''.
Ik heb er nu al zoveel plezier mee beleefd in die 2 maanden, met vakantie,hobby's, de kids in de bossen etc etc.

Succes met de evt aankoop in de toekomst

Terug naar “Nieuw op het forum”