eindelijk is ie er , dus voorstellen maar

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
RobStewart

Re: eindelijk is ie er , dus voorstellen maar

Berichtdoor RobStewart » 06 Apr 2013, 22:48

lwrob schreef:... Lees een grappig verhaaltje

I love that article, thank you for re-publishing it. It is the one that I have quoted for many years when people start rabbiting on about the Dutch Lightweights. For every Dutch Lightweight the NL Government could have bought 2 "normal" ones, by the time I got to page 3 tears were running down my legs ;)

I apologise to each and every one of you, we did the deal and you thought you got the best of us by getting all 2000 for some cheap steel, a bit of Edam and a bunch of Tulips, you were had, we never supplied a warranty :lol:

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Marcel.S

Berichtdoor Marcel.S » 07 Apr 2013, 09:08

lwrob schreef:Gefeliciteerd, Marcel en Petra!

Sinds enkele maanden heb ik er zelf ook één, en hij bealt prima! Nu ik sinds kort dan ook de user manual in huis heb (Military Land Rover Series III (Lightweight) ken ik ook alle bedieningsmogelijkheden. Maar ja, de manual gaat over de Engelse Lightweight, en wij hebben een Nederlandse. Die is wel anders. Lees een grappig verhaaltje op:

http://www.chaosboyz.nl/rubriek/techniek/techlandroverlightweight.htm.

Toen ik vandaag bijna thuis was begon er een lampje op het dashboard, linksboven het lampje voor de alarmlichten, te flikkeren. Uitgerekend het enige lampje dat ik niet kan thuisbrengen (mijn user manual biedt geen uitsluitsel, want ons dashboard is anders dan dat van de Engelse Lightweight. Kunnen jullie in je geheime boek :-) eens kijken wat het is? Ben erg benieuwd! En zijn jullie bereid om je docu te delen? Ik zou heel graag een exemplaar daarvan hebben. Ben bereid om jullie een gekopieerd exemplaar van mijn boek te sturen en/of te betalen.

Met vriendelijke groet,

Rob

tuurlijk willen wij delen :)
ik zal vanmiddag eens kijken wat het lampje is .
ik zal ook eens kijken of ik het boekje in kan scannen het is een klein mapje met stencils .
en dan wij een kopie van dat boekje wat jullie hebben prima geregeld.
ik ben er wel al achter dat dit wel een weeskindje is voor de accessoires want die zijn er maar weinig ,dus zelf maken dan maar .
waar heb je hem gekocht ?

Marcel.S

Berichtdoor Marcel.S » 07 Apr 2013, 16:19

boven het alarm licht zitten 2 lampjes 1 links en 1 rechts, als die branden moet je tanken of overschakelen naar de volgende tank. :)

Terug naar “Nieuw op het forum”