Hallo Allemaal,
Wij zijn Tim en Annelieke, 28 en 27 jaar oud en op dit moment zijn wij in Afrika. We gaan een overland trip maken van 5 maanden waarbij we door zuid-afrika, namibie, botswana, zambi, malawi door mozambique weer terug komen in zuid-afrika.
Na veel wikken en wegen hebben we uiteindelijk besloten om een disco 2 aan te schaffen voor onze trip. Vandaar ook onze aanmelding hier. We hopen hier wat tips en trucs op te doen en natuurlijk doen we af en toe (internet is niet overal beschikbaar hier, TIA this is africa) verslag van de reis.
Vandaag krijgt de auto een beurt bij de garage waar we hem gekocht hebben. We zullen instructie krijgen over het vervangen van belangrijke onderdelen e.d.
Hebben jullie nog aandachtspunten waar we extra op zouden moeten letten?
groeten,
Tim en Annelieke
Discovery van Afrika
- vandestraatweg
Re: Discovery van Afrika
Tim en Annelieke,
Mooie route, als jullie nog wat tijd overhebben zou ik bij Nampula nog een stukje naar het noorden gaan (Isla de mozambique en Ibo, Quirimbas). Tip gws: (goes without saying) neem voldoende water mee (vooral Namibie en Botswana).
Succes, vijf maanden ik ben jaloers!
Johan
Mooie route, als jullie nog wat tijd overhebben zou ik bij Nampula nog een stukje naar het noorden gaan (Isla de mozambique en Ibo, Quirimbas). Tip gws: (goes without saying) neem voldoende water mee (vooral Namibie en Botswana).
Succes, vijf maanden ik ben jaloers!
Johan
Terug naar “Nieuw op het forum”