eindelijk voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
ThijsK

eindelijk voorstellen

Berichtdoor ThijsK » 21 Dec 2012, 11:32

Hallo allemaal,

Mijn naam is Thijs Kersten, ik ben inmiddels 22 jaar oud en woon in Soest. Sinds augustus vorig jaar rij ik -met heel veel plezier- een discovery 2. Ik ben inmiddels ruim een jaar lid van de LRCH en vond het nu wel eens tijd om me ook hier voor te stellen.
Samen met mijn vader (defender 110 HCPU, gekocht nadat hij was meegeweest naar de nachtrit in Axel ;) ) gaan we regelmatig naar Furstenau.

Verder probeer ik zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen en zal ik hier dus waarschijnlijk nog wel eens wat vragen neer leggen.

Groeten

Thijs

Martijn en Caroline

Re:eindelijk voorstellen

Berichtdoor Martijn en Caroline » 21 Dec 2012, 12:08

welkomwelkom! Mooie combinatie zo, 2 werkpaarden, een luxe en een ...
(en "inmiddels 22 jaar" ... ik ga me oude voelen ... op me 22ste had ik m'n eerste nieuwe fiets :laugh: )
Veel plezier samen, groeten Martijn redactie LRCH (en we 'zeuren' tegen iedereen aan: mocht je een -sterk- verhaal hebben >> stuur 't op naar de redactie@lrch.nl)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 21 Dec 2012, 15:36

welkom op het forum.. moet wel zeggen dat ik de combinatie op de foto mooi vind, maar voor mijn gevoel is de locatie van de laro's vekeerd om :P.. maar dat is een gevoelskwestie omdat ik meer van het type series en defender ben ;)..

maar wel vet dat je pa er ook een gekocht heeft. De mijne heb ik zo gek nog niet gekregen, hoewel dat tie graag mee gaat en het een belevenis vind.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 21 Dec 2012, 21:10

Martijn en Caroline schrijft:
welkomwelkom! Mooie combinatie zo, 2 werkpaarden, een luxe en een ...
(en "inmiddels 22 jaar" ... ik ga me oude voelen ... op me 22ste had ik m'n eerste nieuwe fiets :laugh: )
Veel plezier samen, groeten Martijn redactie LRCH (en we 'zeuren' tegen iedereen aan: mocht je een -sterk- verhaal hebben >> stuur 't op naar de redactie@lrch.nl)

Ik kocht mijn eerste nieuwe fiets pas toen ik 24 was (tot dan toe reed ik op de fiets die ik op m'n 13e kreeg en later ook de fiets die mijn opa van de Duitsers terug kreeg - mijn opa was soms nogal onverzettelijk, da's ook een vorm van verzet).

Groeetn MarcS

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 21 Dec 2012, 21:23

Nieuwe fiets... Nieuwe fiets... Nog nooit een nieuwe fiets gehad! Meer dan 20 jaar op de ouwe Gazelle gereden die m'n schoonvader nog van z'n eerste soldij kocht, en die (schoonvader) is nu 80! Pas een paar jaar geleden weer een nieuwe tweedehands Gazelle gekocht... :laugh:
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

piet_g

Berichtdoor piet_g » 21 Dec 2012, 21:41

haha en in eens hebben we het over fietsen :P.. moet zetten dat ik wel van trappen houd.. maar dan wel in een voertuig met maar 1 pedaal ;)
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Terug naar “Nieuw op het forum”