Ik ben Daan ben 18 jaar en kom uit Zeewolde.
en ben sinds Oktober de nog altijd ontzettend blije bezitter van een geweldige Defender 90 uit 1988.
mn eerste auto was een mitsubishi colt maar die auto was van mijn zus en dat werkte dus niet.
toen opzoek naar een andere auto, dus waarom niet gewoon meteen een Land Rover?!!
dus besloten om een defender te kopen. waarom? mijn vader heeft altijd al een liefde gehad voor land rovers en heeft vroeger een disco 1 gehad. maar na motor problemen weg gedaan en daarna nooit meer een land rover aangeraakt. toen was hij weer opzoek naar een andere auto omdat de volvo ook niet helemaal meer beviel. toen kwam er een land rover freelander 2 in het gezin en is er nog altijd.
hij heeft altijd al een defender willen hebben om te kunnen opknappen maar heeft er nooit de tijd voor of voor gehad.
door hem heb ik dus het zogenoemde laro virus, zoals iedereen het noemt, opgelopen. en heb ik een defender gekocht om samen met mijn vader aan te kunnen hobbyen.
om een lang verhaal kort te maken, hier is die dan :P
Omdat ik nog weinig knutsel ervaring heb, zeg maar 0, heb ik dus besloten om een niet al te erg wrak te kopen om zo eerst het type auto te leren kennen en er ook nog lekker in kunnen rijden.
tot nu toe doe ik al het onderhoud zelf en leer ik me zelf alles door het maar gewoon te proberen en uit de boeken te halen.
al zijn het maar kleine klusjes onder de motorkap, zoals gloeiboegies vervangen(was echt nodig toen ik hem kocht), zolang ik maar dingen zie en ze leer herkennen dan leer ik het wel en heb ik er veel plezier in.
nou had ik al van de vorige eigenaar gehoord over de LRCH en na enige tijd eerst de auto te leren kennen lijkt het me nu wel leuk om lid te zijn van LRCH en dat ben ik nu dus ook geworden.
Groetjes Daan en hopelijk tot snel op een LRCH event