Neem effe contact op met eric op de prik, je weet wel, die van "betty"
in zijn fraaie laro zit ook een 2,5 td, hij kan je ongetwijfeld alle plussen en minnen vertellen van een motorische verandering aan het td blokje.
daarnaast: kijk even in de rubriek "techniek" en lees het item"techniese cursus"
om te onthouden.
maar let op: die zekere edward, alwaar de curcus misschien gegeven gaat worden in het voorjaar, heeft wel bedongen dat alle nieuw aangemelde forum leden vanaf 1/12/2012 mogen meedoen met de curcus op voorwaarde dat zij hun medecursisten bedienen van koffie/thee en thuis klaargemaakte en dus mee te nemen sandwiches, voorzien van zalm, roompate en brie.
Als je bereid bent om daar aan te voldoen, dan ben je van harte welkom.
Ja, in vond het ook best wel een rare stap van hem, maar dat was gewoon een harde eis van hem.
Even voorstellen
Re:Even voorstellen
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
koffie/thee en thuis klaargemaakte en dus mee te nemen sandwiches, voorzien van zalm, roompate en brie.
Ja, in vond het ook best wel een rare stap van hem, maar dat was gewoon een harde eis van hem.
haha, nu ben ik benieuwd of jij of edwad dat geschreven heb. ik denk dat dat erg voor de handliggend is natuurlijk ;)
haha, nu ben ik benieuwd of jij of edwad dat geschreven heb. ik denk dat dat erg voor de handliggend is natuurlijk ;)
Land Rover Defender 90, 1988, 2.5TD

;)
110 HT 200 Tdi 1989.
Terug naar “Nieuw op het forum”