Sleutel begint echt een probleem te worden ,volgens de dealer zou die code via de deur maar 1 keer werken .
Met de RR na dealer voor nieuwe sleutel en inleren gaan is niet echt een optie ,ivm transport .
Als ik de becm omzet moet die dan ook aangemeld worden ?
Is er een goedkope optie voor aanmelden en uitlezen ?
Thx voor de reactie,s .
Hallo
Re: Hallo
Euh, ik heb niet zo'n goed geheugen als sommigen hier als het op details aankomt.
Maar als je de code goed invoert zie je iig een reactie aan het ledje en kun je direct starten. Is het mis gegaan moet je volgens mij na zoveel pogingen een tijdje wachten.
Maar als je de code goed invoert zie je iig een reactie aan het ledje en kun je direct starten. Is het mis gegaan moet je volgens mij na zoveel pogingen een tijdje wachten.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Hallo
Yeah me Rangy loopt eindlijk .
Grootste probleem was de sleutel die stuk was ,na contact met 3 Landrover dealers
er voor gekozen om heel de slotenset om te bouwen ,van me donor auto.
Volgens de 3 dealers was een nieuwe sleutel 500euro en moest de RR na dealer voor aanmelden .
Een 4e dealer vertelde me dat een sleutel maar 250euro was en aanmelden kon ik zelf op de deur doen
maar toen had ik de sloten al omgezet .
Ik heb alle computers omgezet +alle sloten de RR start en loopt goed nu .
Nu heb ik nog een brandstoflek /leiding bij de tank ,Luchtvering wil nog niet omhoog en een olielekkage @ de motor .
Grootste probleem was de sleutel die stuk was ,na contact met 3 Landrover dealers
er voor gekozen om heel de slotenset om te bouwen ,van me donor auto.
Volgens de 3 dealers was een nieuwe sleutel 500euro en moest de RR na dealer voor aanmelden .
Een 4e dealer vertelde me dat een sleutel maar 250euro was en aanmelden kon ik zelf op de deur doen
maar toen had ik de sloten al omgezet .
Ik heb alle computers omgezet +alle sloten de RR start en loopt goed nu .
Nu heb ik nog een brandstoflek /leiding bij de tank ,Luchtvering wil nog niet omhoog en een olielekkage @ de motor .
Re: Hallo
Kleine update
mss niet zo heeel klein
Ik heb nog niet zo heel veel plezier van de Rangy gehad .
Vorig jaar 2a3 maand kunnen rijden en toen begon de Rangy te roken ,
klepsteelrubbers vervangen en nog meer rook .
Toen was het voor mij ff op
verkopen met rokende motor voor dump prijs ,
kreeg ik niet over mijn hart
6maand laten staan en voor nop verzerering betaald .
2 maand terug met frisse enrgie opnieuw begonnen .
Kop er af carter eronderuit ,zuigerveren en drijfstanglagers vervangen .
Kleppen geschuurd nieuwe koppaking ,radiator thermostaat,.
Het Beest loopt nu goed maar nog genoeg achterstalig onderhoud .
Had laatst een warmlopen de temp van me koelwater is rond de 100 graden ,lijkt me net iets te veel .
Me Airco doet helemaal niks ,aircopaneel geeft geen beeld maar kleurd wel groen en lampjes van knopjes branden .
Paneel laatst gewisseld maar die deed t zelfde .
Remleiding achter zijn rot en was geen afkeur ,maar lekt wel nu
Ga de waterpomp nog vervangen ,krukaskeering ,en de temp sensor .
Ik heb nog niet zo heel veel plezier van de Rangy gehad .
Vorig jaar 2a3 maand kunnen rijden en toen begon de Rangy te roken ,
klepsteelrubbers vervangen en nog meer rook .
Toen was het voor mij ff op
kreeg ik niet over mijn hart
2 maand terug met frisse enrgie opnieuw begonnen .
Kop er af carter eronderuit ,zuigerveren en drijfstanglagers vervangen .
Kleppen geschuurd nieuwe koppaking ,radiator thermostaat,.
Het Beest loopt nu goed maar nog genoeg achterstalig onderhoud .
Had laatst een warmlopen de temp van me koelwater is rond de 100 graden ,lijkt me net iets te veel .
Me Airco doet helemaal niks ,aircopaneel geeft geen beeld maar kleurd wel groen en lampjes van knopjes branden .
Paneel laatst gewisseld maar die deed t zelfde .
Remleiding achter zijn rot en was geen afkeur ,maar lekt wel nu
Ga de waterpomp nog vervangen ,krukaskeering ,en de temp sensor .
Re: Hallo
Das flink balen. Maar alles, nou ja bijna alles, is te reparen. Veel succes ermee.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Hallo
de v8 is erg gevoelig voor te hoge temperatuur, met gevaar dat het blok achter de cilindervoering scheurt of een bus los gaat zitten...
heel belangrijk bij de V8 dat het koelsysteem in topconditie is, en goed ontlucht.
Veel info en kennis te vinden op RangeRovers.net
heel belangrijk bij de V8 dat het koelsysteem in topconditie is, en goed ontlucht.
Veel info en kennis te vinden op RangeRovers.net
gone
Re: Hallo
De remleiding zit ,koeling heb ik nog steedfs geen vertrouwen in .
Wil volgende week nieuwe de waterpomp vervangen ,de bovenste slang op radiator
staat bol ,temp op dash mooi int midden .
Heb nog een doner erbij gekocht voor de afwerking ,zelfde kleur
Maar een diesel dus motorische niet bruikbaar voor mij .

Wil volgende week nieuwe de waterpomp vervangen ,de bovenste slang op radiator
staat bol ,temp op dash mooi int midden .
Heb nog een doner erbij gekocht voor de afwerking ,zelfde kleur
Maar een diesel dus motorische niet bruikbaar voor mij .

Terug naar “Nieuw op het forum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten