Even voorstellen - onderzoeker Range Rovers

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
WelmoedVerhagen

Even voorstellen - onderzoeker Range Rovers

Berichtdoor WelmoedVerhagen » 07 Dec 2012, 22:52

Beste LandRover-liefhebbers,

voor een onderzoek onder auto-eigenaren ben ik op zoek naar mensen die in de afgelopen 5 jaar een nieuwe Range Rover hebben gekocht (dus als eerste eigenaar). Zakelijke rijders mogen ook meedoen, mits zij vrije keus hadden voor merk en model.

In ruil voor deelname aan het onderzoek breng ik een goede fles wijn mee.

Het onderzoek vindt op een locatie van uw keus plaats. Ik kom naar u toe, geef kort uitleg, waarna u op een iPad een vragenlijst invult. Dit duurt ongeveer 45 minuten.

Wilt u meedoen? Of kent u anderen die mee zouden willen doen?

Stuur mij dan een bericht op info@welmoedverhagen.nl

Alvast heel hartelijk dank!

Welmoed Verhagen
Onderzoeker ProInfo

Schils

Re: Even voorstellen - onderzoeker Range Rovers

Berichtdoor Schils » 13 Dec 2012, 22:48

Beste Welmoed,

Voor ons is het natuurlijk erg interessant om meer te weten over dit onderzoek. Wat wil je ermee, wat gebeurd ermee, waarom het onderzoek, .....
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

WelmoedVerhagen

Re:Even voorstellen - onderzoeker Range Rovers

Berichtdoor WelmoedVerhagen » 13 Dec 2012, 22:58

Iets meer informatie over het onderzoek:

Dit onderzoek maakt deel uit van een wereldwijde imagobarometer die in 48 landen wordt gehouden en ik zoek nu mensen voor het Nederlandse deel.

We zoeken mensen met de volgende auto's en die dan ook voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden:

Segment C:

- Volvo V70
- Audi A6
- BMW 5 Serie
- Mercedes-Benz E-Klasse
- Volvo XC70
- Volvo S80
- BMW X5
- Volvo XC90

Segment D:

- Mercedes-Benz S-Klasse
- Porsche 911
- Audi A8
- BMW 7 Serie
- Land Rover Range Rover

De vragen gaan bijvoorbeeld over de prijs-kwaliteit-verhouding, hoe mooi/functioneel/vernieuwend je bepaalde merken/types vindt etc.

Op dit forum hoop ik specifiek mensen te vinden die een Range Rover rijden uiteraard :-) Maar mochten jullie mensen weten die 1 van de andere auto's rijden, dan houd ik me ook van harte aanbevolen :-)

TomVooges

Re:Even voorstellen - onderzoeker Range Rovers

Berichtdoor TomVooges » 14 Dec 2012, 04:38

Stuur een mailtje naar de Range Rover Trust, daar zitten een paar mensen die met nieuwe Range Rovers rijden, een van hen heeft ook een Range Rover / Land Rover privémuseum in Eemnes. Misschien is hij niet heel erg kritisch meer. ;)

iemand een architect nodig?

Terug naar “Nieuw op het forum”