nieuwkomer

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
dieselpunk

nieuwkomer

Berichtdoor dieselpunk » 04 Okt 2012, 13:22

Dag mensen bij deze zullen we ons zelf even voorstellen. We zijn Marco&Mieke, wonen net over de grens in duitsland en zijn sinds een klein maandje in het bezit van een lr defender 110 soft top ex militair uit "91. 2.5 diesel en is in redelijke staat maar er zal de komende tijd genoeg tijd in gaan zitten om hem van redelijk naar "betrouwbaar" te maken. Leuke bezigheid en hobby, sleutelen vind ik geen straf maar qua land rover ben ik nog geen door gewinterde kenner. Wel de bijbel, workshop manual Ninety-One ten- defender aan geschaft en das voor de komende tijd dan maar m'n leesvoer geworden. Verder al lekker aan de speel hier in de bossen geweest wat zonder gezeur is toegestaan hier.
Nou zal nog wel wat uurtjes aanwezig zijn hier op het forum om van alles te vragen en uit te zoeken dus tot laterss allemaal......

groetjes marco

Edward

Re:nieuwkomer

Berichtdoor Edward » 04 Okt 2012, 14:04

Welkom!

Goegel vertelt me dat je niet ver van Bourtange over de grens woont en da's weer nie ver nie van Onstwedde. Dus als je een keer aan het toeren bent wees welkom.

Qua sleutelen aan een 110 is er weinig dat ik al nie eens gedaan heb, dus als je eens hulp nodig bent dan roep je maar.

Natuurlijk hou ik me van harte aanbevolen om die ritten in het bos eens mee te mogen rijden! :P :P
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

dieselpunk

Berichtdoor dieselpunk » 04 Okt 2012, 14:40

Hoi Edward... thanks.. en klopt dat we net over de grens bij bourtagne wonen. Onstwedde en die richting op komen we regelmatig dus zeker eens helemaal leuk om een bakkie te doen. Qua vragen en hulp neem ik je aanbod van harte aan (uiteraard tegen vergoedingen) want ik wil en moet wat meer op de hoogte komen wat betreft het sleutelen en onderhoud aan "smokey". Als je nog adressen hebt voor onderdelen in het noorden is dat ook helemaal welkom. De enige die ik tot nu toe gevonden heb zit in groningen maar neem aan dat er meerdere zijn hier. En als je bereid bent om mee te helpen aan de vooras lekkage (tegen betaling) zou dat helemaal top zijn. Ik werk jij geeft aanwijzingen als ik er niet meer uitkom :huh: Laat maar ff weten als je dit ziet zitten.

groetjes marco

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Okt 2012, 15:12

welkom.

onderdelen in duitsland relatief duur, in nl ook....beste koop doe je in engeland.

overigens is het in Dld lang niet overal toegestaan door de bossen te rijden, [file/]
gone

dieselpunk

Berichtdoor dieselpunk » 04 Okt 2012, 15:22

thanks Roger, ja klopt in dl wordt je niet zo heel blij van de prijzen en ze hebben ze ook niet echt makkelijk.Heb ondertussen aardig wat onderdelen sites van engeland, scheeld een hoop maar voor zo in het begin is het gewoon bestellen in nl en wat overleg daarover wat makkelijker.
En ach wat betreft het rijden in bossen hier habben wir das nicht gewust haha.. speel ik toch weer gewoon die domme hollander die da allemaal niet snapt en wist haha

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 04 Okt 2012, 17:47

zo doe ik t ook ;)
gone

Terug naar “Nieuw op het forum”