Goeden dag,
Ook hier heeft het landrover virus een beetje toegeslagen en we zijn onder tussen reeds bij een aantal defenders wezen kijken.
Natuurlijk een hoop gelezen op het forum en internet en met wat basis kennis ook wat zelf naar de evt " zwakke " punten gekeken.
Indien het een defender word ( oldtimer) gaan we voor de 110 en niet voor de 90 ivm de ruimte. een en ander natuurlijk wel afhankelijk van prijs, regering etc etc ...
Nu lees ik dat er veel leden een mede technisch lid van de lrch mee nemen bij een bezichtiging van de auto om ze bij te staan en objectief te kijken naar de auto. ik zou dus graag weten wie mij evt kan helpen in de regio drenthe / overijssel en die evt punten ziet die ik in een verliefde bui over het hoofd zie.
kortom hulp is welkom.
bvd
ps heeft er iemand ervaring met ter horst ?
gr
landrover virus heeft toegeslagen
Re:landrover virus heeft toegeslagen
had ik achteraf ook misschien beter kunnen doen, maar je leert wel heel snel de auto kennen.
Al is het dan wel te laat, ben laatst nog even wel wezen kijken bij een RRC die daar te koop stond. Maar dat is hem voor mij toch niet geworden
succes in ieder geval
Al is het dan wel te laat, ben laatst nog even wel wezen kijken bij een RRC die daar te koop stond. Maar dat is hem voor mij toch niet geworden
succes in ieder geval
ok bedankt , iemand nog suggestie en of zin om mee te fietsen naar deze om eens te kijken met een kritisch oog ?. of evt copy en of adres waar het boekje waar op te letten bij aankoop van ,... te krijgen is ? ( zag ik niet meer op deze site ?!
bvd
bvd
Naar Ter Horst in de Krim kan ik wel met je meegaan. Ik moet toch nog naar ET in Coevorden om daar uitleg te krijgen over een kromme en een afgebroken schokbreker en dan ben ik er al zowat.
Laat maar ff weten wanneer je wilt gaan. ;)
Laat maar ff weten wanneer je wilt gaan. ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
bakkie69 schrijft:
Dat boekje heb ik indertijd ook besteld (om vervolgens bijna blind een Defender 90 Td5 2002 te kopen) en ligt hier nu in de mand. Al;s je het niet kan vinden stuur maar een pm met je adres, stuur ik het naar je op.
Succes met de zoektocht en aankoop!
ok bedankt , iemand nog suggestie en of zin om mee te fietsen naar deze om eens te kijken met een kritisch oog ?. of evt copy en of adres waar het boekje waar op te letten bij aankoop van ,... te krijgen is ? ( zag ik niet meer op deze site ?!
bvd
Dat boekje heb ik indertijd ook besteld (om vervolgens bijna blind een Defender 90 Td5 2002 te kopen) en ligt hier nu in de mand. Al;s je het niet kan vinden stuur maar een pm met je adres, stuur ik het naar je op.
Succes met de zoektocht en aankoop!
Defender 90 Td5 CSW 2002
hoi hoi , het leed is al geschied , met roze bril en toch een klein beetje technisch een 90 gekocht ! in ieder geval bedankt !!!
bakkie69 schrijft:
Gefeliciteerd! We willen foto's zien!!!! :woohoo: :woohoo:
Marc
hoi hoi , het leed is al geschied , met roze bril en toch een klein beetje technisch een 90 gekocht ! in ieder geval bedankt !!!
Gefeliciteerd! We willen foto's zien!!!! :woohoo: :woohoo:
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Terug naar “Nieuw op het forum”