Die rode heeft wel een motor die vermogen mist, werk aan de deuren en een elektra probleem... Als die bruind technisch wel goed is, kan dat een betere keus zijn aangezien een motorprobleem duur "kan" zijn (hoeft niet)
Twee nette deuren vinden en spuitfn kost ook al gauw honderden euros...
Defender voor groot gezin. (gezocht)
-
defender_de_gekste
Re:Defender voor groot gezin. (gezocht)
"De motor loopt goed, maar mist wel wat vermogen. een goede beurt doet wonderen."
Ik denk dan altijd: Ja, pipo, laat dat dan doen als het zo simpel is. Dan verkoop je die auto ineens een stuk makkelijker. En dat voor alleen een beurt.... :blink:
Maar goed, zo simpel zal het dan ook wel niet zijn... :unsure:
Ik denk dan altijd: Ja, pipo, laat dat dan doen als het zo simpel is. Dan verkoop je die auto ineens een stuk makkelijker. En dat voor alleen een beurt.... :blink:
Maar goed, zo simpel zal het dan ook wel niet zijn... :unsure:
Hij valt al af. Bleek RHD te zijn. Ik met er nog even inkomen en op letten.
Wens is inmiddels dus:
1986. Diesel, liefst geupgrade naar 300TDi, LHD en heel misschien al airco erin. Alhoewel me dat ook nog wel een leuke uitdaging lijkt om zelf te doen.
Stoelen ga ik allemaal onder handen nemen, dus dat mag bagger zijn.
Geluid ga ik aanpakken met Noise Killer pakket of met bij Conrad.nl gekocht spul. HEb ik bij mijn Camper ook 4 tot 5 dB omlaag gekregen en mijn MX-5je helemaal trillingsvrij en geweldig acoustisch gekregen.
Heeft iemand wel eens een (Defender) 110 gewrapt? Zwart, grijs of misschien wel met witte folie?
En met folie de ramen verduisterd?
Wens is inmiddels dus:
1986. Diesel, liefst geupgrade naar 300TDi, LHD en heel misschien al airco erin. Alhoewel me dat ook nog wel een leuke uitdaging lijkt om zelf te doen.
Stoelen ga ik allemaal onder handen nemen, dus dat mag bagger zijn.
Geluid ga ik aanpakken met Noise Killer pakket of met bij Conrad.nl gekocht spul. HEb ik bij mijn Camper ook 4 tot 5 dB omlaag gekregen en mijn MX-5je helemaal trillingsvrij en geweldig acoustisch gekregen.
Heeft iemand wel eens een (Defender) 110 gewrapt? Zwart, grijs of misschien wel met witte folie?
jgeurtsj schrijft:
Diverse laten doen, mijn 130 staat ook op de lijst om gedaan te worden. Wat wil je weten? :huh: :huh:
H
Diverse laten doen, mijn 130 staat ook op de lijst om gedaan te worden. Wat wil je weten? :huh: :huh:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Of het zelf te doen is.
Jij hebt het laten doen, is het veel goedkoper dan overspuiten? Moeten de panelen helemaal kras en beschadiging vrij zijn voor de folie?
Jij hebt het laten doen, is het veel goedkoper dan overspuiten? Moeten de panelen helemaal kras en beschadiging vrij zijn voor de folie?
jgeurtsj schrijft:
Ja, doen! En dan meteen grote 20 inch chromen velgen eronder! :P
Ja, doen! En dan meteen grote 20 inch chromen velgen eronder! :P
jgeurtsj schrijft:
Waarom? De opmerkingen die ik langs zie komen passen misschien niet in je "roze-bril" visie maar ik denk dat je wel realistisch moet blijven.
De voorbeelden die je aanhaalt kan ik met evenveel voorbeelden weerleggen omdat er massa's mensen zijn die gewoon zonder problemen met hun X5, Espace of wat dan ook rijden. Dus om het daar nou op te gooien lijkt me wat kortzichtig toch?
Een Land Rover gaat je geld kosten, vind je dat niet erg dan kun je gaan genieten! :woohoo:
Dus nu graag weer opbouwende opmerkingen
Waarom? De opmerkingen die ik langs zie komen passen misschien niet in je "roze-bril" visie maar ik denk dat je wel realistisch moet blijven.
De voorbeelden die je aanhaalt kan ik met evenveel voorbeelden weerleggen omdat er massa's mensen zijn die gewoon zonder problemen met hun X5, Espace of wat dan ook rijden. Dus om het daar nou op te gooien lijkt me wat kortzichtig toch?
Een Land Rover gaat je geld kosten, vind je dat niet erg dan kun je gaan genieten! :woohoo:
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
defender_de_gekste
Op autoscout24 staat ook nog eea te koop. Onder andere een lhd 110 met 200 tdi erin. Vrpr 11k in nederhorst den berg.
11k lijkt veel, is het ook, maar zie ze ook voor 15k staan en die worden ook verkocht. Lhd en bel vrij is een dure combi :-) Tenze je een series of santana ook goed vindt, zijn vaak goedkoper. Een rhd kopen en lhd van maken kan natuurlijk ook!
11k lijkt veel, is het ook, maar zie ze ook voor 15k staan en die worden ook verkocht. Lhd en bel vrij is een dure combi :-) Tenze je een series of santana ook goed vindt, zijn vaak goedkoper. Een rhd kopen en lhd van maken kan natuurlijk ook!
JA, die had ik al gezien. Dat model vind ik net te oud. Ramen en dashboard zijn anders dan de latere versie. Weet niet wanneer dat verschil intrad.
11k voor een goede die aan mijn wensenpakket voldoet vind ik best een prima deal (binnenin mag het dan nog een rommeltje zijn)
11k voor een goede die aan mijn wensenpakket voldoet vind ik best een prima deal (binnenin mag het dan nog een rommeltje zijn)
-
defender_de_gekste
Schuiframen ipv draai ramen.
Dashboard is identiek.
Voor 11k zou ik trouwens voor de series brandweer gaan uit Pfeffikon :-) :-)
(jammer dat mijn vriendin 1 landrover nog ok vindt, maar 2 niet bespreekbaar)
Dashboard is identiek.
Voor 11k zou ik trouwens voor de series brandweer gaan uit Pfeffikon :-) :-)
(jammer dat mijn vriendin 1 landrover nog ok vindt, maar 2 niet bespreekbaar)
Terug naar “Nieuw op het forum”