Hallo allemaal,
Ik volg de forums op LRCH en ook de 'prikpagina' al een tijdje maar nu ben ik ook lid geworden van LRCH en is het hoog tijd mij even voor te stellen.
Mijn naam is Marc en ik ben 40 jaar. Werkzaam bij een energie adviesbureau.
Woonachtig in het prachtige Schaarsbergen te midden van bossen. Ik ben een echt buitenmens en geniet samen met mijn lieve gezin (vrouw 2 kids) paarden en een hond van de mooie omgeving.
Ik ben van kinds af aan al gek op landrovers en eigenlijk ook alles wat met Engeland te maken heeft. Ik weet niet wat het is, ik denk te veel James Herriot gekeken denk ik.
Jarenlang heb ik zakelijk landrovers gereden waaronder Discovery II td5 en Defender 90 TD4 (puma). Met de komst van de kinderen was dat op grijs kenteken niet meer mogelijk en helaas op geel kenteken niet betaalbaar en ging de Defender de deur uit. Maar omdat ik per se een Land Rover op het erf moest hebben kwam er een Series IIa 2,25 benzine waar ik 3 jaar lang met plezier in heb gereden totdat het chassis 'beyond repair' bleek en ik hem noodgedwongen moest verkopen.
Na een paar maanden zonder te hebben gezeten liep ik bij toeval onlangs tegen de landrover aan die we nu hebben gekocht: een series III 109V8 'Stage One'. Hij is geheel ongerestaureerd maar nog in originele staat een 33 jaar (!) van 1 eigenaar geweest die er, zoals blijkt, bijzonder zuinig op is geweest. Uiteraard ben ik dat ook van plan dus ik zal hem niet gaan gebruiken voor zwaar off road werk maar meer voor vakantietrips en greenlaning. Ik vind hem in ieder geval dermate mooi (en ben er dermate trots op) dat ik het nou ook maar hoog tijd vond om lid te worden van de club.
Gr
Marc
Nieuw Lid
Re:Nieuw Lid
Welkom bij de club,
...en nu willen we natuurlijk allemaal graag een fotootje can die mooie Stage One zien. ;)
Zie de FAQ over hoe een foto te uploaden.
...en nu willen we natuurlijk allemaal graag een fotootje can die mooie Stage One zien. ;)
Zie de FAQ over hoe een foto te uploaden.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Wederom welkom ;)
http://www.landroverclubholland.nl/index.php/forum/9-nieuw-op-het-forum/829699-even-voorstellen#829699
http://www.landroverclubholland.nl/index.php/forum/9-nieuw-op-het-forum/829699-even-voorstellen#829699
-
janwijbrand
Quark2 schrijft:
Heeee! Weer een Stage One erbij - geweldig!! :-)
Als je nu dan lid ben, wie weet komen we elkaar eens tegen op een LRCH evenement?!
Heel veel veilige en leuke kilometers gewenst.
p.s. hoeveel "Stage One's" "rijden" er hier rond? Misschien een keer leuk voor een treffen?
Na een paar maanden zonder te hebben gezeten liep ik bij toeval onlangs tegen de landrover aan die we nu hebben gekocht: een series III 109V8 'Stage One'. Hij is geheel ongerestaureerd maar nog in originele staat een 33 jaar (!) van 1 eigenaar geweest die er, zoals blijkt, bijzonder zuinig op is geweest. Uiteraard ben ik dat ook van plan dus ik zal hem niet gaan gebruiken voor zwaar off road werk maar meer voor vakantietrips en greenlaning. Ik vind hem in ieder geval dermate mooi (en ben er dermate trots op) dat ik het nou ook maar hoog tijd vond om lid te worden van de club.
Heeee! Weer een Stage One erbij - geweldig!! :-)
Als je nu dan lid ben, wie weet komen we elkaar eens tegen op een LRCH evenement?!
Heel veel veilige en leuke kilometers gewenst.
p.s. hoeveel "Stage One's" "rijden" er hier rond? Misschien een keer leuk voor een treffen?
Ja ik had al geprobeerd een foto bij te voegen maar dank Vincent voor de FAQ's over hoe te uploaden dus hier een nieuwe poging.
Verder is hij volgende week op de landgoedfair, 8/9 september op de DLRS en natuurlijk hopelijk op veel van de komende clubevenementen te bewonderen dus wie weet tot snel!
Gr
Marc
Terug naar “Nieuw op het forum”