nieuw lid

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
club535

nieuw lid

Berichtdoor club535 » 10 Aug 2012, 11:49

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is René. Ik ben niet helemaal nieuw, had van de week al een bericht geplaatst over de stoelen in een 90. Waarschijnlijk ga ik een 110 aanschaffen en vroeg me af of jullie bekend zijn met de auto en me kunnen voorzien van wat tips bij de aanschaf. Het is mijn eerste eigen laro.

De link naar de auto:
http://www.landroverselectedition.nl/Sites/LandRover/4721/88884/60LHG3/Land-Rover-Defender-110-SW-SE-Td5/Detail.aspx

Dixo

Re:nieuw lid

Berichtdoor Dixo » 10 Aug 2012, 15:24

Welkom!

De auto die je linkt staat bij een dealer, met 6 maanden garantie. Als `ie niet zwaar offroad gebruikt is zou ik me geen zorgen maken, en in die 6 maanden gewoon zoveel mogelijk kilometers met smile maken. Vergelijk even met andere dealers of je niet teveel meer voor het roofrack en de daktent betaalt.

Verder vlak voor de garantie afgelopen is misschien nog even door een andere garage na laten kijken op eventuele punten die nog in de garantie verholpen kunnen worden.

Vergeet niet te zwaaien naar soortgenoten ;)

RobStewart

Berichtdoor RobStewart » 10 Aug 2012, 18:02

club535 wrote:
Waarschijnlijk ga ik een 110 aanschaffen en vroeg me af of jullie bekend zijn met de auto

I have known this particular 110 since Day 1, in fact I'm pretty sure my signature is in the service book at least once. It has only had one owner and was originally a grijs kenteken but the owner had it converted back to geel. It has, to the best of my knowledge, never been off-roaded even though it was equipped to do so. It was serviced regularly and all recommended work was carried out.

It is currently at our sister garage at Heemskerk as the advert says and was checked over by them when it was taken in. It will also have a thorough check before it goes out to the new owner. As far as the guarantee is concerned then as Dixo says feel free to have it inspected by another garage but it is not our habit to overlook any work that requires doing even in the guarantee period.

If you have any further questions please feel free to ask, I get no commission by selling it and if I publicly told you it was good and it turned out to be rubbish I would look a total muppet here on the Forum.

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

club535

Berichtdoor club535 » 13 Aug 2012, 13:15

thnx voor de reacties en ik zal zeker even gaan oefenen met het zwaaien :)

Terug naar “Nieuw op het forum”