Hallo,
Mijn naam is Nelson j baetsle, ik woon in kluizen, belgie, zo tussen Gent en Terneuzen.
Ik rij zelf met Disco II. En regelmatig ook met Defender 110.
Ik hoop hier veel bij te leren, heb geen kennis over off road of technische zaken. Trek er wel graag op uit, o.a. Jaarlijks naar portugal met laro en ballon.
Bedankt alvast voor tips en mss ontmoeten we elkaar wel eens op evenement of zo, alles is zowat nieuw voor mij hier.
Nelson :)
Nieuw lid
- jos.daalmans
Re:Nieuw lid
Hoi Nelson,
Welkom op het forum. Je hebt wel meteen de juiste combinatie, een One-Ten voor het transport van een "BALLON" :woohoo: . Toe maar, je heb in de zuidelijke landen uiteraard heel stabiel en dus goed ballonweer. Het volgen van de ballon is in die landen weer wat moeilijker en dan moet je soms alle zeilen (lees wielen) bijzetten om op de landingsplek uit te komen. De One-Ten zal je daarbij goed helpen.
Veel pelezier op het forum en veel "Big-Smile-Miles :laugh: " toegewenst.
Jos
Welkom op het forum. Je hebt wel meteen de juiste combinatie, een One-Ten voor het transport van een "BALLON" :woohoo: . Toe maar, je heb in de zuidelijke landen uiteraard heel stabiel en dus goed ballonweer. Het volgen van de ballon is in die landen weer wat moeilijker en dan moet je soms alle zeilen (lees wielen) bijzetten om op de landingsplek uit te komen. De One-Ten zal je daarbij goed helpen.
Veel pelezier op het forum en veel "Big-Smile-Miles :laugh: " toegewenst.
Jos
Dirty hands are dirty, except caused bij a Land Rover
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.
My car has 16 Rockers, about 49 Rollers and only one Mule to drive it.
Terug naar “Nieuw op het forum”