Wijziging aantal zitplaatsen op kenteken

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Pieter Cor

Re:Wijziging aantal zitplaatsen op kenteken

Berichtdoor Pieter Cor » 19 Aug 2012, 21:22

Vertel me bij wie of welke dienst en je bent mijn vriend. Ben al een bijna twee maanden aan het mailen met Landrover holland zonder resultaat.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 19 Aug 2012, 23:59

Misschien gewoon bellen? werkt soms stuk sneller.

Met nadruk op soms.

Groet Ron

Ps: Lang leve de Europese eenwording :(
110-Td5 X-tech 2006

Pieter Cor

Berichtdoor Pieter Cor » 24 Aug 2012, 13:15

Helaas. Land Rover Nederland geeft niet thuis. Onderstaand de reactie, spijtig. Had meer van die organisatie verwacht.

Quote Land Rover Nederland:
Land Rover Nederland (als u ons als de importeur ziet) verwijst u niet nog een keer naar iemand. De RDW gaat de verantwoording niet aan en dat zal Land Rover Nederland ook niet doen. Ik kan u niet aangeven welke instantie, naast Land Rover Nederland, u wel verder kan helpen

Wie weet of de diensten van VWE hiervoor in te zetten zijn? Ik ga in ieder geval bellen met de RDW daarover.

Klik op bijgaande link:
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Export/Zakelijk/Zelf-verklaring-typegoedkeuringsgegevens-maken.aspx

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 24 Aug 2012, 13:36

Pieter Cor schrijft:
Helaas. Land Rover Nederland geeft niet thuis. Onderstaand de reactie, spijtig. Had meer van die organisatie verwacht.

ik niet.... staan niet echt bekend als super ondersteunend... noch naar klanten noch naar dealers.... en in DLD is het nog tig keer zo erg.

maar je moet een COC hebben voor die auto dat ie een x-aantal zitplaatsen kan/mag hebben? Landrover Engeland proberen??

en een ander RDW station? langsgaan met de auto, eventueel na afspraak, en vragen wat je moet doen om meer zitplaatsen op kenteken te krijgen
gone

Dixo

Berichtdoor Dixo » 24 Aug 2012, 16:00

Pieter Cor, probeer bij de Zuiderburen eens. Misschien dat je daar kans maakt.

Mocht dat niet lukken, zou ik als ik jou was m'n pijlen op Solihull richten.

Pieter Cor

Berichtdoor Pieter Cor » 10 Dec 2012, 14:41

Tto op heden zinloos geweest.

Mijn plan is nu om twee klapstoelen (inward facing) te plaatsen, goedkoop maar volgens veiligheidsnormen geplaatst, daarmee naar een RDW station te rijden en op hoop van zegen te laten keuren.
Daarna als God en RDW dat willen)met aangepast kenteken de inward facing klapstoelen te vervangen door forward facing.

Kans van slagen?

Terug naar “Nieuw op het forum”