Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Defender-Danse

Even voorstellen

Berichtdoor Defender-Danse » 06 Sep 2024, 19:08

Hallo Landrover-enthousiastelingen!

Ik ben Jeroen Danse en ik wil me graag even voorstellen als nieuw lid. Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een prachtige Defender 110 Puma, en ik kan mijn geluk nog steeds niet op!

Al jaren droom ik ervan om een Landrover te bezitten, en nu is die droom eindelijk werkelijkheid geworden!

Ik kijk ernaar uit om mijn ervaringen met jullie te delen, tips en tricks te leren van ervaren Landrover-rijders, en binnenkort deel te nemen aan het offroad-evenement in Heerde.

Ik sta altijd open voor onderhoudstips horen en andere ervaringen. Ik ben inmiddels flink aan het studeren in het Haynes werkplaatshandboek.

Groeten en tot snel op het forum of een leuk evenement!

Jeroen
Bijlagen
IMG_0751.jpeg

Landmarcs

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 06 Sep 2024, 23:35

Defender-Danse schreef:Ik ben Jeroen Danse en ik wil me graag even voorstellen als nieuw lid. Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een prachtige Defender 110 Puma, en ik kan mijn geluk nog steeds niet op!

Welkom Jeroen.

Hier, aan deze kant van het scherm, ook een 110 "Puma", een tamelijk basic HardTop in Keswick green, inmiddels onderweg naar zijn 15º verjaardag.
Ik had hiervoor ruim 10 jaar een Td5, wellicht werkt dit enigszins als spoiler van het "mijn geluk kan niet op" gevoel -- dwz de Td5 heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten, de "Puma" is anders, en anders is niet altijd beter.  

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”