Goedemiddag,
Mijn naam is Rudolf (36) en ik droom al lang over het kopen van een defender. Op korte termijn hoop ik 110 te kopen.
Groeten,
Rudolf
Nieuw op het forum
-
Landmarcs
Re: Nieuw op het forum
Welkom Rudolf.
Ik hoop dat je goed gespaard hebt, een erfenisje hebt gekregen, of langs een andere weg financieel ruim in het pak zit.
Zoniet dan moet je nog even dromen en trouw verder sparen .... Defenders zijn duur, zelfs jaren oud kan een beetje net exemplaar de voor de originele folderprijs (of meer) over de toonbank gaan.
Groeten MarcS
Ik hoop dat je goed gespaard hebt, een erfenisje hebt gekregen, of langs een andere weg financieel ruim in het pak zit.
Zoniet dan moet je nog even dromen en trouw verder sparen .... Defenders zijn duur, zelfs jaren oud kan een beetje net exemplaar de voor de originele folderprijs (of meer) over de toonbank gaan.
Groeten MarcS
Ja, dat is het nadeel van die dingen. Heb je eventueel nog een goed adres? ik kijk nu bijv. hier: https://riverhousemini.com/
Groet,
Rudolf
Groet,
Rudolf
-
Landmarcs
Het beste wat ik tot nog toe hoorde was heel goed en geduldig blijven opletten, soms is er een vriendelijke particulier.
En verder kan Duitsland interessant zijn (en wellicht Spanje).
Ik ken een keurige 110HT die uit Duitsland kwam en die voor 2/3 van een NL-vraagprijs te koop was.
Groeten MarcS
En verder kan Duitsland interessant zijn (en wellicht Spanje).
Ik ken een keurige 110HT die uit Duitsland kwam en die voor 2/3 van een NL-vraagprijs te koop was.
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”