Opzoek naar een mooie 110!

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
valentino

Opzoek naar een mooie 110!

Berichtdoor valentino » 02 Okt 2023, 13:44

Goedemiddag!

Aangenaam kennismaken, ondernemer en fervent scout hier!

Mijn vriendin en ik zijn ons druk aan het oriënteren op de aanschaf van een Defender.
Na ontdekken van de Youngtimer regeling, en voor de zo-veelste-keer een hele vette, volgebulbberde defender tegen te zijn gekomen, zijn wij druk onze spaarcenten aan het tellen.

Wanneer je je verder inleest dan alleen mooie defenders op instagram like-en, kom je al snel hier terecht. Zodoende maar eens een account aangemaakt.

Concreet zijn we momenteel aan het zoeken naar de juiste Defender 110 van voor 2008. We zijn van plan hiermee veel te gaan reizen (korte en lange trips), en natuurlijk ook kennis te gaan maken met de wondere wereld van het serieuze 4x4 rijden.

Tips voor onze zoektocht zijn welkom! We willen in ieder geval iets waar niet nog het complete onderstel van "Gered" moet worden, maar een beetje klussen zijn we niet vies van.

Flaterix

Re: Opzoek naar een mooie 110!

Berichtdoor Flaterix » 02 Okt 2023, 19:40

Hoi Valentino,

Welkom, (Ik ben ook vrij nieuw hier maar iemand moet het zeggen toch ;) ) Goede ambitie en tof dat je dat samen met je vriendin doet! Ikzelf ben op zoek naar een Serie 3 109, maar ik zal aan je denken als ik iets tegenkom!

Succes met zoeken!

Groet,

Anne (Op zijn Fries, maar niet uit Friesland)

Tomsdefender

Berichtdoor Tomsdefender » 05 Okt 2023, 15:22

Er staat een mooie 110 te koop in Dronten bij pitstopcartrading.nl. Ik heb er zelf in gereden. Goede prijs maar heb uiteindelijk voor een 90 gekozen. Maar wellicht ben je op zoek naar iets nieuwers dan 2003….
Succes!!
Groet, Tom

valentino

Berichtdoor valentino » 20 Okt 2023, 14:51

Thanks voor de tip Tom!

We hadden al diverse defenders gereden, en zijn dus behoorlijk overtuigd van de 110.

Er is goed nieuws te melden, er is er eentje aangekocht :)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 29 Okt 2023, 00:10

valentino schreef:Er is goed nieuws te melden, er is er eentje aangekocht :)

Gefeliciteerd ... alleen nu nog een plaatje :idea:

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”