Sinds vorige week eigenaar van series 2 , 1960. Het is een project, hoop over 3 à 4 maanden te rijden.
In Engeland is een club met wereldwijd ca. 2.600 leden / eigenaars van een series 2, met ook nederlandse leden.
Graag kom ik in contact met nederlandse eigenaren om volgend voorjaar een bijeenkomst en/of rit te organiseren.
Club Series 2
-
Landmarcs
Re: Club Series 2
bikkel schreef:Sinds vorige week eigenaar van Series 2 , 1960. Het is een project, hoop over 3 à 4 maanden te rijden.
In Engeland is een club met wereldwijd ca. 2.600 leden / eigenaars van een Series 2, met ook Nederlandse leden.
Graag kom ik in contact met Nederlandse eigenaren om volgend voorjaar een bijeenkomst en/of rit te organiseren.
Welkom "bikkel",
Handson ervaring heb ik niet maar ik denk dat je je forumnaam waar maakt als je een "Series 2 project" in 3 à 4 maanden met goed gevolg hebt afgerond (misschien ben ik te streng, maar ik mijn ogen is rijden meer dan wielen eronder en rollend van de dijk af).
Qua Series-dichtheid zou je ook nog eens bij de Laroprik kunnen buurten. Erg druk is het daar niet, maar er zijn wel een aantal Series-liefhebbers actief.
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”