Landmarcs schreef:Ik ben ook (nog) hel benieuwd hoe al die 2ton-plus accu-bakken het doen als het eens een keertje (zouden we dat nog meemaken) ineens ijzelt of anderszins glad wordt. Met de veelal enorm brede banden en een zwaartepunt op slechts weinig boven het asfalt krijg je zo'n accu-bak met onaangename G-krachten door de bocht -- dat dan wel ten koste van heel wat fijnstof (nl asfalt en banden-stof). Dat lage zwaartepunt helpt je niet als het ineens glad is, dan wil die accu-bak gewoon rechtuit, daar helpen de beste winterbanden misschien een beetje aan (die winterbanden wil je juist niet te breed om nog grip te houden).
Misschien is het maar goed dat we geen serieuze winters meer hebben.
Groeten MarcS
Ik heb geen idee Marc. Op vette modder deed de abs het gewoon en de TC maakte dat ie daarheen ging waar ik stuurde. Zal vast waardeloos zijn op ijzel. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ie minder slecht is dan een Defender. Hij zal iig minder graag omrollen......