Hoi allemaal,
Heb sinds enkele jaren een defender 90 van 2004 gekocht en kom hier nu pas op dit forum omdat ik niet wist dat het bestond..
Ik kijk eens even wat rond en hopelijk worden er leuke tochtjes georganiseerd en vind ik hier wel bruikbare info.
Groetjes Timo
Even voorstellen
-
Landmarcs
Re: Even voorstellen
Timothy Bruneel schreef:...kom hier nu pas op dit forum omdat ik niet wist dat het bestond ...
Ik kijk eens even wat rond en hopelijk ... ... vind ik hier wel bruikbare info.
Welkom ... beter laat dan nooit.
Hopelijk vind je hier (wel) bruikbare info.
Groeten MarcS
Voor tochtjes etc moet je hier al jaren niet meer zijn. Dat wordt gecommuniceerd via de website vd club en Smoelboek. Oh ja, het is alleen voor Lrch leden.
Het forum is geen officieel kanaal en onder het kopje "evenementen" vind je alleen dingen die al geweest zijn met af en toe een foto.
Het forum is geen officieel kanaal en onder het kopje "evenementen" vind je alleen dingen die al geweest zijn met af en toe een foto.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Als je kleinschalige "evenementen" zoekt (evenementen die overigens de laatste anderhalf jaar om begrijpelijke redenen nog weer heel veel kleinschaliger, of gewoon afwezig waren) ben je waarschijnlijk bij Laroprik en elders beter uit.
Voor de inhoudelijke info over de Defender heb je hier een goede kans op bruikbare suggesties, de Laroprik is wat meer (maar niet uitsluitend) gericht op de oudere LandRover.
Groeten MarcS
Voor de inhoudelijke info over de Defender heb je hier een goede kans op bruikbare suggesties, de Laroprik is wat meer (maar niet uitsluitend) gericht op de oudere LandRover.
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”