Terug van weggeweest!

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
travelsick

Terug van weggeweest!

Berichtdoor travelsick » 25 Mei 2021, 09:44

Hallo allemaal,

Omdat ik me hier al zo lang niet heb laten zien, weer even een berichtje. In 2008 vertrokken we met onze 110 - 300TDi de wijde wereld in. Dit werd een avontuur van 3 jaar full-time reizen door 32 landen. Van NL via India naar Azië en Australië. De terugreis verliep van Cape Town naar Nederland. We hebben destijds in het Landrover magazine onze avonturen gedeeld (onder de naam Travelsick). Die reis voelt al weer heel ver weg..

Onze Defender hebben we altijd gehouden en hebben we sinds kort weer van stal gehaald. Nieuwe crossmember, uitlaat, dieseltank, rembekrachtiger en wat remleidingen vervangen en toen weer fluitend door de APK. Nu pas merk ik weer hoeveel ik het geluid van de 300TDi heb gemist :)

Er zijn wat cosmetische dingen die we graag wil laten fixen, zoals de corrosie onderzijde deuren en schilderen van lierbumper, side skirts e.d. zodat de Landrover weer bestickerd kan gaan worden. Helaas heb ik hier zelf geen tijd voor. Wie heeft de gouden tip voor iemand die dit leuk zou vinden om te doen?

Wij wonen nu net onder Groningen, dus als er iemand in het hoge Noorden is zou dat de voorkeur hebben. We hebben eventueel een plek waar er aan gewerkt kan worden (in Groningen zelf).

Groet,
Don

Terug naar “Nieuw op het forum”