Ik ga eindelijk een LR Defender 90 aanschaffen. Bouwjaar 2014, 37k met NAP.
Hier de link: https://www.lesscher4wd.nl/occasion/lan ... land-rover
Auto heeft volgens mij sinds juni 2019 stil gestaan. Vraagprijs is fors maar dat zijn ze allemaal.
Ik ga morgen kijken. Tips zijn meer dan welkom!
Aankoop LR Defender 90
Re: Aankoop LR Defender 90
Tips zijn er niet zoveel te geven. Kijk goed naar het chassis, als ie goed gebruikt is kan dat best al wel roest hebben. Kijk maar naar de achterbalk, die is al niet echt fris meer.
Kijkend naar de slijtage van de stoel van de bestuurder is het een korte rittenauto dus ik zou er een flinke testrit mee maken zodat even goed warm wordt. Diesels houden niet van korte ritjes.
Gezien de prijs zou ik de zitting vd stoel en de achterbalk netjes maken er iig bij kletsen. En niet te bang zijn bij het onderhandelen want de vraagprijzen zijn dan wellicht erg hoog, de tijd dat die dingen staan te wachten op een nieuwe baas ook!
Kijkend naar de slijtage van de stoel van de bestuurder is het een korte rittenauto dus ik zou er een flinke testrit mee maken zodat even goed warm wordt. Diesels houden niet van korte ritjes.
Gezien de prijs zou ik de zitting vd stoel en de achterbalk netjes maken er iig bij kletsen. En niet te bang zijn bij het onderhandelen want de vraagprijzen zijn dan wellicht erg hoog, de tijd dat die dingen staan te wachten op een nieuwe baas ook!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Terug naar “Nieuw op het forum”