Ff voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Edward

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor Edward » 16 Dec 2020, 23:41

Landmarcs schreef:De V8 klink sommigen prettig in het oor, maar de V8 in de Disco 2 staat niet als de beste bekend.

Groeten MarcS

Toch valt dat wel mee. Er zijn natuurlijk genoeg verhalen bekend van zakkende cilinderbussen etc maar ik heb ook genoeg V8's gezien met drie ton op de klok.

Voor als speelauto erbij zou ik dat ook wel leuk vinden al brult een gechipte Td5 zeker zo hard :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Morgoth

Berichtdoor Morgoth » 17 Dec 2020, 08:52

Landmarcs schreef:In Duitsland is een "foute" diesel waarschijnlijk heel "prettig" geprijsd. Dus komt een Td5 Disco denkelijk als eerste in beeld.

Ik heb eens even gekeken. De prijzen verschillen niet erg met Nederland.
Wat me wel een beetje tegen staat is dat het zo'n bakbeest is. Mijn Mercedes mag 1800kg trekken. Een D2 op de aanhanger gaat hem niet worden dus.

[fluistermodus]
Ik zit ook stiekem te kijken bij een Jeep Wrangler. Maar dat is hier natuurlijk vloeken in de kerk.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 17 Dec 2020, 13:45

Edward schreef:
Landmarcs schreef:De V8 klink sommigen prettig in het oor, maar de V8 in de Disco 2 staat niet als de beste bekend.

Toch valt dat wel mee. Er zijn natuurlijk genoeg verhalen bekend van zakkende cilinderbussen etc maar ik heb ook genoeg V8's gezien met drie ton op de klok.

Voor als speelauto erbij zou ik dat ook wel leuk vinden al brult een gechipte Td5 zeker zo hard :lol: :lol:

Wellicht geldt voor die V8 dat die die nu nog rondrijden wel willen deugen.
De grote broer van onze overbuurman had ooit een Disco2 met V8 ... en in het beperkte aantal jaren dat hij er mee reed had ie inmiddels zijn 3º blok, het 2º kreeg ie nog onder garantie.   Misschien had ie gewoon pech, maar soms lijkt het erop dat LandRover de klant als laatste kwaliteits-filter gebruikt, alles wat heel blijft is meegenomen. Die broer was dus snel genezen van het merk.

Groeten MarcS

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 17 Dec 2020, 15:39

Morgoth schreef:.... .
Wat me wel een beetje tegen staat is dat het zo'n bakbeest is. Mijn Mercedes mag 1800kg trekken. Een D2 op de aanhanger gaat hem niet worden dus.
[fluistermodus]
Ik zit ook stiekem te kijken bij een Jeep Wrangler. Maar dat is hier natuurlijk vloeken in de kerk.

Tja, als het licht moet zijn en je wilt ongeveer overal doorkomen dan is een 4x4 2CV misschien wel het beste speelgoed.

Verder kan je beter die Mercedes op de aanhanger achter de Disco meenemen.   :ugeek:

Groeten MarcS

PS   Wat er allemaal mis kan gaan met een J€€P, daar weten wij hier niks van, van een Gée-wagen weet ik dat ze duur zijn en roesten.
Laatst gewijzigd door Landmarcs op 17 Dec 2020, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Edward

Berichtdoor Edward » 17 Dec 2020, 18:50

Panda 4x4!! :D :D

Geweldig wagentje! Maat van me heeft een oude en een nieuwe en met allebei hebben we al zóveel schik gehad dat ik bijna op het punt stond om er ook 1 te kopen. Alleen mag zo'n ding 100kg trekken en er kan geen zak in dus is het nog nuttelozer dan m'n Disco voor het werk. :cry: :cry:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 17 Dec 2020, 19:00

Edward schreef:Panda 4x4!! :D :D

Geweldig wagentje!

Ahhh   Die tolle Kiste !!   Dat wisten ze 30 jaar geleden al in (Oost)Duistland.

Fiat Panda - Die tolle Kiste -.jpg

Terug naar “Nieuw op het forum”