Beste Allemaal,
Ik ben compleet nieuw in de wereld van Land Rovers en ik ben nog mijn weg aan het vinden en zoeken. Toen ik dit forum tegen kwam, was dat eigenlijk precies wat ik zocht: een forum met liefhebbers en een berg aan know-how.
Ik heb afgelopen zomer een Landrover Series II gekocht uit 1969. Een oudje met echt ernstig noodzakelijk toe aan een nieuw chassis. 'Het ding' is misschien wel een bekende hier, want hij heeft een aantal jaar geleden op een grote meeting gestaan met een grote lier achterop voor autotransport. En ja: hij is SLECHT!
Mijn insteek was dat ik beter een slechte kon kopen, zodat ik tenminste zeker een reden heb om hem los te trekken en geen halve maatregelen hoef te nemen. Ook kan ik er op deze manier erg veel van leren, dus dat is wat ik ook hier hoop te kunnen doen.
Inmiddels heb ik een vervangend chassis aangeschaft en wil ik die rustig aan met goeie onderdelen opnieuw opbouwen, om uiteindelijk de hele auto in originele staat aan te bieden bij de RDW. De heren van de RDW zijn al langs geweest en hebben diverse loodjes geplaatst, dus ik kan 'losch'.
Het vervangende chassis is er eentje die al een tijdje geleden deels was opgebouwd en vervolgens buiten is gezet. Deze wil ik goed behandelen om erger in de toekomst te voorkomen. Hier zal ook mijn eerste vraag over gaan, maar die zal ik verder in het forum stellen.
Tot zover,
Groet,
Puck
Voorstellen: Puck!
Voorstellen: Puck!
Land Rover Series II 1960
Land Rover Series IIa 1969
-
Landmarcs
Re: Voorstellen: Puck!
Welkom "Puck" !
Bijgaand kiekje maakte ik een paar jaar geleden, vanuit de LandRover natuurlijk, tijdens het van de boot rijden.
't Is bepaald niet de aanhanger waar de meesten aan denken bij een Puck.
Groeten MarcS
Bijgaand kiekje maakte ik een paar jaar geleden, vanuit de LandRover natuurlijk, tijdens het van de boot rijden.
't Is bepaald niet de aanhanger waar de meesten aan denken bij een Puck.
Groeten MarcS
Re: Voorstellen: Puck!
Haha! Nee, ik ook niet gelukkig! 
Land Rover Series II 1960
Terug naar “Nieuw op het forum”