Ff voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Royslandrover

Ff voorstellen

Berichtdoor Royslandrover » 04 Dec 2020, 19:28

Goedenavond,

Mijn naam is Roy Lehmler 39 jaar

en ik ben sinds kort eigenaar van een lightweight uit 1982.
Ik wilde er al jaren een, en na een tijdje sparen heb ik een leuke opknapper gevonden. En ook maar meteen aangeschaft.
Hij is nu nog zwart gerold, en er zit een hard dak op. Maar daar wil ik deze winter sws verandering in gaan brengen.
De techniek lijkt me vrij aardig in orde dus wat dingen finetunen zoals een stuurkogel, wat kleine lekkages links en rechts, grote beurt geven met alle oliën en filters, kleppen, remmen en sporing stellen enzzz
De kleur van het interieur is legergroen. Zo moet de rest van de Lightweight ook weer worden.
Tot zover mijn kleine introductie, hopelijk tot snel bij een bijeenkomst.

Edward

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor Edward » 08 Dec 2020, 10:29

Welkom.

Even een uitleg over een Series: een kleine lekkage aan de as leidt meestal tot volledige revisie van heel het onderstel. Een drupje aan het blok tot een motorrevisie, een lelijke lak tot een 60% nieuwe bodydelen en een plekje op het chassis tot een chassiswissel of een week lassen.

Maar we willen je niet ontmoedigen hoor! :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 08 Dec 2020, 10:36

Edward schreef:... we willen je niet ontmoedigen hoor!

Tja, het houd je van de straat ... en daarmee is een LandRover een heel milieuvriendelijk voertuig.

.... en verder ...   Welkom

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”