Even voorstellen Hammy nieuw hier

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Hammy

Even voorstellen Hammy nieuw hier

Berichtdoor Hammy » 08 Okt 2020, 13:00

Hoi,
Ik ben John uit Kerkrade en nieuw hier op dit forum.
Sinds kort in het bezit van een Freelander uit 1999.

Heb er een paar kleine probleempjes en defecten aan opgelost en gerepareerd. En wat luxe accessoires ingebouwd.
Zitten nu nog 2 probleempjes aan deze LR. De centrale vergrendeling sluit wel af, maar opent de portieren niet (hoor de motoren in beide deur sloten wel iets doen). Hier ga ik binnenkort dan maar eens de sloten voor demonteren en inspecteren. Ander probleempje is het DHC lampje dat continu oranje brand. Daar kom ik op dit moment echt niet uit, hele internet al afgezocht en diverse fouten gecontroleerd. Echter zonder resultaat, toch binnenkort maar eens langs de dealer gaan om uit te laten lezen.

Als iemand nog een tip hiervoor heeft hoor ik het graag

Groeten en veel veilige kilometers,
John

Hammy

Re: Even voorstellen Hammy nieuw hier

Berichtdoor Hammy » 09 Nov 2020, 14:35

Centrale vergrendeling probleem inmiddels opgelost met een ijzerdraadje te monteren in beide deursloten.
Nu nog zoeken naar het probleem met het HDC lampje. Kwam er wel gisteren achter dat de achteruitrijschakelaar soms blijft hangen. Reed in de achteruit en toen ging de achterruitenwisser aan, maar toen ik vervolgens in de een optrok bleef de achterruitenwisser gaan. Zag toen ook de achteruitrij lampen branden. Dus vermoedelijk is dit ook de oorzaak van het HDC lampje dat geel blijft branden.

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 09 Nov 2020, 17:36

Ik heb geen idee, maar ik wel eens gelezen dat op Facebook en Freelandergroep is. Misschien heeft iemand daar het wel eens meegemaakt.

Groet en succes met je speurtocht,

Ron
110-Td5 X-tech 2006

Edward

Berichtdoor Edward » 09 Nov 2020, 18:42

Ik heb ook geen idee. Alleen die Fb groep weet ik dan weer wel want dat is Christian Wiegman. https://www.facebook.com/groups/841531842865398
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Nieuw op het forum”