Beste Leden.
Eindelijk is het dan zover na jaren een miniatuur, defender 110, op de boekenplank...een landrover weliswaar een Freelander 2 SE diesel bj 2007 200.000 km.
Rijdt heerlijk. Afgelopen 1,5 week in Pied monte gereden, Samen met mijn honda crf250Rally op de trailer.
Strada des Assieta, 2500mtr , en naar forte Jeafferau makkelijk te doen op straatbanden. Voor de col de Sommelier, 2800 mtr, terplekke AT banden om laten leggen. Vanwege de maat, 235/65-17 , was de keuze beperkt . Enfin, mijn eerste 4x4 ervaring Solo. NU aan het wegdromen , daktent, wintertochten zweden ,Italie , motortje mee op de trailer...adventureman.
Jullie nog allerleukste tochten en ritjes. Hoop dat ik als leek van jullie mag leren hier.
Groetjes Gert-Jan van Vessem
Gert-Jan even voorstellen
Re: Gert-Jan even voorstellen
Welkom. De beste combi, LaRo en motort!
Vroeger ook jaren gecrosst. Zelf op een Dr500 begonnen op straat met en beetje off road daarna een XR 500 en daarna alleen straatfietsen. Maar een neef in de crossmotoren en opgroeien op de hei maakt dat ik nog geregeld even een crosser over de tankbanen jaag.
Nu een Triumph Tiger 800 voor op en naast de weg. Idd ook vaak op een trailertje mee achter de auto.
Vroeger ook jaren gecrosst. Zelf op een Dr500 begonnen op straat met en beetje off road daarna een XR 500 en daarna alleen straatfietsen. Maar een neef in de crossmotoren en opgroeien op de hei maakt dat ik nog geregeld even een crosser over de tankbanen jaag.
Nu een Triumph Tiger 800 voor op en naast de weg. Idd ook vaak op een trailertje mee achter de auto.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Terug naar “Nieuw op het forum”