Bij deze wil mij graag even voorstellen. Ik ben Niels, woonachtig in Valkenswaard, inmiddels 42 jaar en onverbeterlijk autogek. In de garage heeft lange tijd een porsche 911 3.2 carrera gestaan, nooit weg moeten doen natuurlijk
Niels stelt zich voor
Niels stelt zich voor
Hallo allemaal,
Bij deze wil mij graag even voorstellen. Ik ben Niels, woonachtig in Valkenswaard, inmiddels 42 jaar en onverbeterlijk autogek. In de garage heeft lange tijd een porsche 911 3.2 carrera gestaan, nooit weg moeten doen natuurlijk
. Nu staat er nog een bmw e30 cabriolet. Een defender of 90/110 zou een mooie aanvulling zijn. Al lange tijd denk ik hier over na. Tot nu steeds uitgesteld, maar het moet er nu toch maar een keer van komen. Ik hoop hier op het forum veel informatie op te doen omdat ik nog weinig kennis heb van Land Rover. Ik hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht naar een defender of een 90 / 110.
Defender 90 300Tdi
Terug naar “Nieuw op het forum”