Even voorstellen: de 90 TD5 van Mika
-
Landmarcs
Re: Even voorstellen: de 90 TD5 van Mika
Edward schreef:Blijf het briljant vinden dat mensen roepen dat nieuwe Laro's duur zijn ,maar dat een gebrek dat er niet had moeten zijn (veel te veel toeren en een verbruik waar een oceaanstomer van moet blozen) "opgelost" wordt met een extra bak van een paar duizend euri
Ik zeg niet dat ze (te) duur zijn, althans niet nieuw (toen ze nog nieuw te koop waren) ... tweedehands zijn ze inmiddels vaak erg prijzig.
Ik zei al eerder dat je erg veel moet rijden om de overdrive terug te verdienen ... je verdient 'm terug met minder herrie (en minder slijtage), en ook nog eens wat meer mogelijkheden (waaronder ook de Low + overdrive).
Groeten MarcS
PS Ik vond die 2duizend €uro goed besteed (vooral als de GKN wat duurzamer was geweest), anderen besteden vergelijkbare bedragen aan lierbumpers en lieren, of fancy velgen.
- Erik Peters
Re: Even voorstellen: de 90 TD5 van Mika
MrMikor schreef:- de 'dos amigos' (tres op de disco, dos op de defender) gaan soms aan (ABS en TCS)
Tja, dat had ik (de laatste 3/4 jaar) ook af en toe met mijn Td5 (uit 2001). Maar bij mij knalde er ook af en toe een zekering uit en dan deden de remlichten en de achteruitrijlamp het niet meer (die zitten bij de Td5 uit 1998-2001 op dezelfde zekering). Ik plaatste dan een nieuwe zekering en het ging weer een tijdje goed, tot 14 dagen geleden; toen knalde de nieuwe zekering er meteen weer uit.
Na wat zoek en meet-werk in de bedrading, de stekkerverbinding van de achteruitrijlamp schakelaar los gehaald (en die hangt nog steeds los in afwachting van een nieuwe schakelaar in de versnellingsbak). Het remlicht functioneert weer en de 'tres amigos' heb ik nog niet weer waar genomen, want bij mij branden dan het ETC lampje, het ABS lampje en het rode lampje voor de (hand)rem.
Inmiddels een nieuwe schakelaar gemonteerd, maar helaas heeft e.e.a. niks met elkaar te maken want gisteravond branden de 'tres amigos' weer even.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Terug naar “Nieuw op het forum”