Nieuw

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
willem6740

Nieuw

Berichtdoor willem6740 » 27 Jun 2020, 21:40

Leuk om digitaal aan te schuiven bij andere Landrover liefhebbers !

Mijn naam is Wim en ik ben de trotste bezitter van een Defender 90 TD5 en een Freelander 2 TD4. De laatste is een onbezorgde kilometervreter met zo nu en dan een wat ruiger uitstapje en de TD5 meer een werkpaard voor het ruigere werk. Ik woon in Zuid Afrika en gelukkig heb ik genoeg ruimte en natuur om me heen om met de auto's te doen waar ze voor bedoeld zijn. Waar de Freelander een wonder van betrouwbaarheid is kan ik dat helaas niet zeggen van de Defender. Inmiddels zijn we al 5 jaar samen en er is nog weinig dat niet aangeraakt of vervangen is. Gelukkig zijn onderdelen hier volop verkrijgbaar en is arbeid niet duur. Er is een actieve Landrover community en volop kennis en hulp beschikbaar.

Ik vind het leuk om lid te worden van dit forum om op die manier voeling te houden met de Nederlandse Landrover gemeenschap en ook omdat het soms gewoon handig is om vragen te kunnen stellen in het Nederlands ! Ik deel natuurlijk ook graag mijn ervaringen met jullie allemaal.

Terug naar “Nieuw op het forum”