ovanjole nieuw op het forum:)

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
ovanjole

ovanjole nieuw op het forum:)

Berichtdoor ovanjole » 15 Jun 2020, 23:03

Goedeavond allemaal,
Ik kom uit het zuiden des lands, en heb nog geen landrover.... We zijn ons aan het oriënteren op een defender 110. Omdat er veel mensen in kunnen en we vinden het een mooie auto. Ik hoop hier op het forum informatie te kunnen vinden die me helpt bij de aankoop, en daarna met het onderhoud etc:)
Auto's zijn wel een beetje mijn hobby, heb nog 2 oldtimers, een t2 en een mg midget. En als daily rijden we een Audi s4, die blijven we naast de defender ook dagelijks rijden.

Robke13

Re: ovanjole nieuw op het forum:)

Berichtdoor Robke13 » 16 Jun 2020, 20:39

Welkom,

Zuiden des lands valt mij dan op. Waar ergens?
Ik woon in Born, heb een 110 SW uit 2004, misschien in de buurt?

Greetz Rob

ovanjole

Berichtdoor ovanjole » 16 Jun 2020, 23:50

Hey Rob! Ik woon in Hulst, Zeeuws Vlaanderen. Volgens mij ligt Born even zuidelijk maar 1:30 uur rijden naar het oosten :)

ovanjole

Berichtdoor ovanjole » 16 Jun 2020, 23:52

Hoe is jou ervaring trouwens met milieu zones etc met je 110 td5? Of geen vrees voor wat de toekomst gaat brengen?
Ik heb al een paar mooie td5en gezien namelijk :-)

ovanjole

Berichtdoor ovanjole » 18 Jun 2020, 00:17

Volgens mij komen mijn reacties nog steeds niet door omdat alles door een mod gecheckt moet worden?

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 18 Jun 2020, 11:21

ovanjole schreef:Volgens mij komen mijn reacties nog steeds niet door omdat alles door een mod gecheckt moet worden?

Na even wat langer wordt je vanzelf als betrouwbaar forumlid ingeschaald en dan komen de berichten per omgaande door.
Desondanks "alvast" Welkom hier (ik snap best dat de vertraging van de extra check niet erg uitnodigend is).

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 18 Jun 2020, 11:33

Landmarcs schreef:
ovanjole schreef:Volgens mij komen mijn reacties nog steeds niet door omdat alles door een mod gecheckt moet worden?

Na even wat langer wordt je vanzelf als betrouwbaar forumlid ingeschaald en dan komen de berichten per omgaande door.
Desondanks "alvast" Welkom hier (ik snap best dat de vertraging van de extra check niet erg uitnodigend is).

Groeten MarcS

Daar snap ik nog steeds niks van! Want hoe kunnen ze jou of mij nou als betrouwbaar inschalen? :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 18 Jun 2020, 12:08

Edward schreef:
Landmarcs schreef:

Daar snap ik nog steeds niks van! Want hoe kunnen ze jou of mij nou als betrouwbaar inschalen? :lol: :lol:

Wij zijn net als de LandRover ....
Wij zijn betrouwbaar in onze onbetrouwbaarheid.   :ugeek:

Groeten MarcS

Robke13

Berichtdoor Robke13 » 20 Jun 2020, 11:14

ovanjole schreef:Hey Rob! Ik woon in Hulst, Zeeuws Vlaanderen. Volgens mij ligt Born even zuidelijk maar 1:30 uur rijden naar het oosten :)

Tsja, inderdaad zuiden des lands...Als ik dat lees denk ik vaak automatisch aan het Limburgse land...stukje misplaatst chauvinisme misschien... :lol: :lol: :lol:

ovanjole

Berichtdoor ovanjole » 21 Jun 2020, 22:10

haha ja mooi! dat herken ik wel een beetje... :P maar desalniettemin beide mooie woonplekken denk ik:)

Terug naar “Nieuw op het forum”