Even woorstellen.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Ralph v h

Even woorstellen.

Berichtdoor Ralph v h » 26 Mei 2020, 21:05

Ik ben Ralph van Heesch. Woonachtig in Olland (Meijerijstad). Ben 48 jaar oud, getrouwd en heb een zoon van 7.

Ik heb sinds medio mei 2020 een eigen Serie 2A 88 uit 1967... Dat is in ieder geval wat de kentekenpapieren me vertellen. Eerste nederlandse toelating 17-01-1967. Maar hij heeft verschillende kenmerken van een 3.

Voorheen heb ik een Triumph TR3A uit 1958 gehad, maar het was lastig om deze hobby met een gezin van 3 te combineren. Daarnaast kon je er alleen maar mee op de harde weg. Met de Laro kan ik met mijn zoon ook lekker de onverharde wegen op. Maar ook combineren met het klussen in de tuin en hiermee het tuinafval naar de stort brengen of naar de DIY.

Op de foto is de softtop te zien, maar kreeg er ook een hardtop bij. Het is een bouwpakket waarbij een zijde compleet samengebouwd is en de andere zijde in losse onderdelen. Tevens is de ene groen en de andere wit... In de rekeningen kwam ik er achter dan deze in 2002 is aangeschaft en waarschijnlijk altijd als af te bouwen pakket is meegegaan... Ga deze de komende winter proberen af te bouwen.

Momenteel gezien de corona-tijd werk ik van huis uit en heb inmiddels al meer kilometers gereden met de laro dan met mijn normale auto.... Een betrouwbare Toyota... Mijn zoon staat iedere dag in het weekend namelijk te springen om weer met de laro te gaan rijden. Ik hoop er nog veel plezier mee te hebben.

Ron63

Re: Even woorstellen.

Berichtdoor Ron63 » 28 Mei 2020, 14:22

Hoi Ralph, ik zie geen foto :).

In iedergeval wel veel plezier met je 2A toegewenst.

Groet en tot zwaais,

Ron
110-Td5 X-tech 2006

Terug naar “Nieuw op het forum”