Even kort voorstellen;
Ik ben Martin en sinds kort de trotse bezitter van een fraai gerestaureerde Series III. Die was ooit van het Belgische leger, maar nu 4x4 uitgevoerd zoals elke andere Series III.
Mijn autogeschiedenis is nogal lang en over een breed spectrum. Alles van kit cars, Land Rovers en snelle Duitse sportwagens. Mijn echte passie ligt toch wel bij alles wat een beetje gek, apart en lekker mechanisch is.
Het Land Rover virus is begonnen gedurende de afgelopen 4 jaar dat ik in San Francisco woonde. Diverse off road trips in mijn gemodificeerde Range Rover ‘James’ met de Northern California LR club heeft wel aan de wieg gestaan van de LR passie. Kort heb ik hier in NL nog even een RR Classic uit 1979 als ‘project’ gehad. Maar besefte me al snel dat met een jong gezin het wellicht verstandiger is om geen honderden uren aan een restauratie te besteden. Vandaar een - door iemand anders - gerestaureerde Series.
Ik ben overigens een echte sleutelaar en opgegroeid rondom de aandrijving/motorisering van schepen. Ik kan dan ook prima werken aan alles wat mechanisch is (dank je Land Rover voor de simpelheid van de Series) maar je moet me niet laten schuren, lakken en dingen laten doen die veel tijd kosten met weinig resultaat
Ik kijk uit naar de kennismaking en wat mooie ritten / sleuteldagen. Zo en nu dan maar een eerste forumvraag posten...