Als de garage leeg is, begint het toch altijd te kietelen om iets leuks te hebben. Al gigantisch lang een zwak voor diverse merken en modellen, waar de "defender" (of een voorganger) erg hoog op mijn lijstje stond.
Vandaag een 110 gekocht in het hoge noorden en gigantisch genoten van de bijna 200km retour naar het corona gebied.
Eenmaal thuis gestart met een grote schoonmaak en denk wel dat ik een lijstje moet maken met "dingetjes" die wel anders mogen of moeten.
Daarnaast moet ik me niet verkijken op de leeftijd van de auto, aangezien het toch wel wat ouder is dan ik eerder heb gehad.
Maar vind het echt geweldig en zou het bijna zonde vinden om de modder in te rijden (zal hier wel vloeken zijn)!
De 110 heeft een verse APK en nog wat extra's gekregen tijdens zijn laatste onderhoud. Vorige eigenaar heeft er 5 jaar van genoten en vooral 4x4 gereden. Ook voor mij wordt deze 110 een auto voor de fun.
Ondanks de verse APK viel me op dat de Claxon niet werkt. Ik zal eens kijken of er iets te vinden is op het forum. Daarnaast erg nieuwsgierig of er meerdere brabo's actief zijn op dit forum?
Goed weekend!