Na al 5 jaren lid te zijn, wordt het toch eens tijd me even fatsoenlijk voor te stellen. Mijn naam is Ben en ik heb sinds 2014 een Defender 110 uit 1995. Op de foto zie je de auto, mijzelf en onze honden (Boomertje Perro en Whippets Nariz en Droopy). De foto is gemaakt tijdens onze eerste vakantie in 2015 met de Defender in de Pyreneeën bij Broto, waar Sonja en ik samen voor de eerste keer op vakantie zijn geweest, nu al weer 21 jaar geleden. Er stonden op dat moment geen antennes op, want die bleven overal achter hangen tijdens de (deels off-road) tocht.
We zijn fervente tentkampeerders (hebben meteen een OZTent aangeschaft). Inmiddels hebben we ook een FoxWing en dat is een heerlijke combinatie, hoewel ik ook regelmatig een oude Russische legertent gebruik (vooral bij het halfjaarlijkse Groene Bivak met een club van liefhebbers van oude zendontvangers, want daar past die beter bij
In de auto heb ik ook altijd (minimaal) 2 zendontvangers mee (voor 2m/70cm en HF) en het lijkt me dat er onder de Laro liefhebbers toch meer zendamateurs moeten zitten. Dus bij deze de oproep om je te melden als je ook zendamateur bent (voor alle duidelijkheid, dat is wat anders dan 27 Mc gebruikers, waarvan ik weet dat er ook de nodige zijn). Misschien is het leuk om (bij events of op vakantie) wat activiteit in de ether te ontplooien, kunnen we een Laro rondje plannen, een forumgroep aan laten maken, of wat dan ook.
Ik ben benieuwd, laat maar eens wat horen.
73 Ben
En mocht je geïnteresseerd zijn in plaatjes met meer antennes en radio's, kijk dan maar eens op mijn website www.pa3dwj.nl